niedziela, 12 października 2014

Krótka piłka.

Cześć, cześć, Kochani!

Spokojnie, nie zaginęłam w akcji, nie zostałam zablokowana, zakodować też się nie dałam, tylko najzwyczajniej w świecie mój komputer odmówił współpracy, musiał udać się na kilkutygodniowe wakacje i tak oto zniknęłam. Ale powracam!

Już trenuję. Pracuję nad techniką słowa i siłą perswazji. Staram się wypracować systematyczność. Oglądam co mogę i kiedy mogę. Słowem, wkraczam w nowy sezon :)


Mam przed sobą ciężki tydzień, trzymajcie kciuki!
Waszymi wspaniałymi postami zajmę się koło piątku, obiecuję! :)




#mamyPuchara
#mistrzBełchatów


PS : Jesteście niesamowici! Mimo mojej chwilowej abdykacji często, ba!, bardzo często odwiedzaliście moje królestwo :)
Post będący zwieńczeniem naszych złotych Mistrzostw Świata był wyświetlany 885 razy, post o Mariuszu Wlazłym  (straszy, ale wciąż popularny) aż 451, a na moim blogu widnieje magiczne 21 700 .. Słów mi brak! Najlepsi Kibice na Świecie! :);*

4 komentarze:

  1. Owocnych treningów! ;*
    Trzymam kciuki za nadchodzący tydzień, poradzisz sobie. Bo jak nie my (kibice Skry!) to kto?! :D #MistrzMistrzBełchatów

    Gratuluję świetnych wyników i życzę kolejnych tysięcy na liczniku ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu żółto-czarna moc jest w nas , damy radę , jasne że tak :)
      i dziękuję! ;*

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za ten ciężki czas i gratuluję tak dużych ilości wyświetleń postów, troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Można powiedzieć, że mój blog niczym siatkarze, przechodzi teraz złoty okres ;)

      Usuń