wtorek, 11 listopada 2014

Biało-czerwono.















Jestem dumna, że jestem Polką.
A Ty?

8 komentarzy:

  1. JA TEŻ JESTEM DUMNY, ŻE JESTEM POLAKIEM!

    PS. I o czym ja teraz napiszę, notkę, co? :) Jak miałem taki sam pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Możesz napisać taką samą i dodać, że nas geniuszy jest na blogsferze więcej i po prostu w tym pięknym Dniu Niepodległości myślimy tak samo :)
      Wyprzedziłam Cię! Jak miło :P

      Usuń
  2. Też jestem dumna, że jestem Polką. I jestem dumna z naszych polskich sportowców, którzy dają nam wiele powodów do radości. Piękne filmiki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nasi sportowcy są najlepsi! I tak sobie myślę, że nie ma lepszego wyrażania patriotyzmu niż kibicowanie, także Kochana, jesteśmy genialne! :)

      Usuń
  3. Oj zdecydowanie jestem dumna z naszych sportowcóqw. To wielcy herosi i osiągają coraz więcej, bo nigdy się nie poddają. Dlatego mamy wielu ludzi wartych naśladowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Dzięki nim nasze życie jest wspaniałe, dostarczają wielu chwil szczęścia, dumy i wzruszenia. :)

      Usuń
  4. Głównie dzięki naszym wspaniałym sportowcom czuję się dumna z bycia Polką. Szkoda więc, że chuligani uważają 11 listopada za dobry moment na niszczenie ulic i bójki z policją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę powiedzieć?
      Dobrze, że mamy sportowców.
      Szkoda, że nie wszyscy biorą z nich przykład ...

      Usuń