środa, 19 października 2011

Kadziu come back ! :D

Cześć ! :D
Niedawno (bo chyba dopiero wczoraj) gruchnęła wiadomość, że Łukasz Kadziewicz wraca do Plusligi. Jego nowym klubem jest  Indykpol AZS Olsztyn.
Jak wszyscy wiemy, historia tego niezwykle sympatycznego i utalentowanego siatkarza jest długa i barwna. Ilu ludzi, tyle opinii na Jego temat. Środowisko siatkarskie trochę o Kadziewiczu zapomniało, ale myślę, że teraz wszyscy mają nadzieję, iż Łukasz powróci na polskie parkiety w wielkim stylu.
Ja osobiście bardzo się ciesze, że Kadziu do nas wraca. Darzę Go wielką sympatią  i mam nadzieję, że Łukasz dostanie swoją szansę nie tylko w klubie, ale i w reprezentacji :).
Wywiad z Łukaszem znajdziecie tu ---- > http://aktualnosci.siatka.org/pokaz/2011-10-18-lukasz-kadziewicz-to-jest-moje-miejsce-moj-klub


A jeszcze dziś, o godzinie bodajże 18, Zaksa Kędzierzyn Koźle spróbuje swoich sił w Lidze Mistrzów. Trzymamy kciuki i kibicujemy ! ;D

4 komentarze:

  1. Ajajaj, Tu Elfiz! Siatkę też kocham, ale nie w aż takim stopniu, co ty ;) Także miło będzie jednak podciągnąć nieco swoją wiedzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. KADZIEWICZ!
    Nareszcie coś o nim, znaczy, nareszcie wiadomo co z nim ;d
    Stęskniliśmy się za nim, prawda? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co powiedzieć. O.o Jedyne co mi przychodzi do głowy to :
    http://kwejk.pl/obrazek/586237/d%C5%BCej,d%C5%BCej,!.html
    Chyba się powinnaś domyślić kto ja. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze , że Kadziu wrócił do nas po dwój latach swojej nieobecności. Mam nadzieje , że w mojej drużynie , czyli w AZS pokaże na co go stać i w tym roku plus liga zakończy się na wyższym miejscu.

    OdpowiedzUsuń