sobota, 4 lutego 2012

Dreams.

Marzenia trzeba spełniać. Co by się nie działo, trzeba za nimi gonić. Łapać, kiedy uciekają, doganiać, chwytać.
KONIECZNIE.
Wiem jak to jest, gdy uciekają bezpowrotnie.
Ale wtedy trzeba gonić następne.
Ja zamierzam tak robić.
Zamierzam - bo nie zawsze się udaje i nie zawsze będzie się udawało.
Ale zawsze trzeba wierzyć :).
Łodzio, nadchodzę ! :P.
I nie dam się z tego wyjazdu wyrzucić.
Spełniam marzenia.
I za Was też trzymam kciuki ! :).




GMCnetwork  - mistrzostwo świata. Dziękuję.

PS: Jutro coś z "Dwa słowa", bo normalnie aż wstyd ;)

12 komentarzy:

  1. Otóż to, bo "jutra może nie będzie, ani nas". Myślimy pozytywnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spełnianie marzeń to najważniejsze. zawsze warto o nie walczyć i starać się nawet za wszelką cenę je zrealizować. bo spełnione marzenia to krok w szczęście : )
    wybierasz się do Łodzi na finał ligi mistrzów?

    o, to czekam na jutro, na jutrzejszy pościk! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieram się z moją bandą ;).
      a Ty ? :)

      Usuń
    2. i jeszcze zapomniałam dodać, że KAŻDY filmik GMCnetwork jest mistrzowski i kocham baaaaaaaaardzo :)

      Usuń
    3. próbuję namówić tatę, żeby się skusił i pojechaliśmy, ale nie wiadomo czy się zgodzi, bo w sumie to do Łodzi nie mam za blisko : ) i nie wiem co z noclegiem byłoby :)

      Usuń
    4. ja jadę tylko w niedzielę :).
      do Łodzi mam całkiem blisko, ale nie mam gdzie przenocować, a hotel raczej odpada, bo nie jadę sama i jestem ciut zależna.
      ale wpadnij w niedzielę na finał ! :D.
      będzie odlot :).

      Usuń
  3. ten filmik gmcnetwork kocham najbardziej..
    moje największe marzenie się nie spełniło, ale trzeba mieć motywacje i się nie poddawać, oznaczać sobie nowe cele i je realizować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto mieć marzenia, bo jak wiadomo marzenia się spełniają! Życzę w takim razie spełnienia marzeń tych przyziemnych, prostych i tych galaktycznych i nierealnych :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba wierzyć w spełnienie marzeń. Ja wierzę, i juz ni jedno się spełniło , < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z tobą ;D należy spełniać swoje marzenia, nawet te najskrytsze ;D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń