środa, 1 lutego 2012

6 !

Cześć, cześć ! :).
No ja  sobie szóstki nie dam, bo faktycznie dawno mnie tu nie było ;).
Ale już zabieram się za "nadrabianie" ;).

Wiem, że Puchar Polski był już dawno, ale chciałabym troszkę o nim wspomnieć.

Szóstka  to zdecydowanie liczba pucharowa.
Na szóstkę zasługiwała organizacja turnieju finałowego o Puchar Polski rozgrywany w Rzeszowie.
Dopisali kibice, dopisały emocje. 6 !

Na szóstkę zasługują zespoły biorące udział w turnieju finałowym.
Mieliśmy mnóstwo emocji, wspaniałych wymian i twardej, męskiej walki. Szóstka, Panowie!

Na szóstkę zasługują kibice, którzy jak zwykle wspaniale się spisali : zdzierali gardła, śpiewali i dzielnie dopingowali. Szóstka, Kochani ! :).

W końcu mieliśmy najlepszych zawodników turnieju :

MVP : Miguel Angel Falasca
Najlepiej zagrywający : Mariusz Wlazły
Najlepiej atakujący : Michał Łasko
Najlepiej przyjmujący : Michał Winiarski
Najlepiej broniący : Paweł Zatorski
Najlepiej rozgrywający : Miguel Angel Falasca
Najlepiej blokujący : Marcin Możdżonek

Szóstka, Panowie ! :)

~

Puchar Polski Pań powędrował natomiast do Dąbrowy Górniczej i bardzo się z tego cieszę ! :).
Dąbrowianki wolą walki i zespołowością "połknęły" wyżej notowane przeciwniczki i osiągnęły ogromny sukces. Brawo Dąbrowa ! :).

~

A co ostatnio?
Mogę się pochwalić, że oglądałam mecz  Skry z Rzeszowem :).
Skra wygrała 3:0.
Bełchatowianie dominowali na boisku już od rozgrzewki ;).
Przez pierwszy set przemknęli jak burza, mimo iż trener Jacek Nawrocki dokonał paru zmian w składzie.
Na pozycji atakującego zamiast Mariusza Wlazłego zagrał Aleks,a  na środku oglądaliśmy Wytze Kooistrę i Karola Kłosa. W drugim secie to Resovia górowała. Z odsieczą przyszedł Wlazły, ale to Bartek Kurek wygrał seta dla Skry. Trzeci set to kolejna dominacja bełchatowian. Trener Nawrocki powrócił do swojego optymalnego składu z Wlazłym, Możdżonekiem i Plińskim, a panowie doskonale wykonali swoje zadania i Skra cieszyła się ze zwycięstwa  nad odwiecznym rywalem, 25:16.
MVP : Bartek Kurek.

PS: Macie może jakiś pomysł z czego można zrobić pamiątkową pszczółkę dla kibica Skry? :P. Odpiszcie w komentarzach, będę wdzięczna :).
PS2 : Postaram się pisać częściej :).

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że większość nagród poszła do zawodników Skry, no ale w sumie Mistrzowie ;)
    Co do pszczółki to jest kilka opcji: z masy solnej, z modeliny, z włóczki, z materiału, może jakieś origami itp. Może coś z tego wybierzesz? :D Proponuję masę solną (tanie, szybkie, fajny efekt ;])

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że na PP docenili Michała Łasko.. Jastrzębie się nie popisało w finale, a szkoda, bo liczyłam na zacięty bój. Ostatnio wszystko jest na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchary przyniosły wiele emocji! O ile u Panów zwycięzcy można było się spodziewać to w turnieju Pań niespodziankę sprawił Tauron.
    Myślałam, że po przegranym półfinale Resovia będzie chciała się 'odgryźć' ale jednak mecz zakończył się szybkim zwycięstwem Skry.
    Pozdrawiam :)
    PS nie wiem czy chodzi o coś takiego, ale widziałam kiedyś coś takiego ale motylka więc na pszczółkę można byłoby przerobić
    1) oblepić puszkę (np. po groszku) i będzie 'stojak' na długopisy na biurko
    2) oblepić tutkę po ręcznikach papierowych lub mniejsze po papierze toaletowym
    dolepić szczegóły i pszczółka gotowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za podpowiedzi :).
    Już mi się niektóre podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)) OV mnie przebiła z tym kubeczkiem hehe jeszcze w sumie można zrobić rysunek i włożyć w antyramę ;]

      Usuń
  5. PP mężczyzn- półfinały to naprawdę świetne widowiska i mecze na najwyższym poziomie. Fala euforii napłynęła na mnie po zwycięskim meczu mojego Jastrzębia z ZAKSĄ, ale tylko na moment, żeby potem gwałtownie ocucić się w finale, w którym Skra nas zlała. Niemniej jednak uważam, że Jastrzębski miał słabszy dzień i kontuzja Zbyszka też odbiła się na mentalności całego zespołu. Mimo wszystko ogromne gratulacje dla Skry, że wygrała, oby ostatni raz : ) hehehehe.
    Nagrody indywidualne pewnie sprawiedliwe, ale nie dla mnie, cóż. Zawsze będę usprawiedliwiać moich ulubieńców :D
    PP kobiet- cóż, byłam z BKS, ale Bielsko odpadło już w półfinale i było mi troszkę przykro, bo wiem jak bardzo im zależało, żeby powalczyć tutaj : ) W finale miałam nadzieję, że Sopot wygra, ale cóż nie udało się. Dąbrowa coraz lepiej!
    Ostatni mecz Resovia- Skra myślałam, że będzie na wysokim poziomie, ale zdecydowanie domininowała skra i nie wiem jakim cudem resoviacy rozgromili tę przewagę : ) Szkoda, ze Alek nie zagrał całego meczu, bo absolutnie go lubię.
    I PISZ CZĘŚCIEJ, KOOOOOOOONIECZNIE :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli chodzi o Puchar Polski mężczyzn to nie ma zaskoczenia.. Skra zawsze będzie dominować. Niezmiernie ciesze się ze zwycięstwa mojej Dąbrowy w PP kobiet. Świetny rezultat!
    nowa notka na guillaume-samica. zapraszam :-)
    ps. masz może jakiś pomysł na prezent dla Samika? :-)

    OdpowiedzUsuń