piątek, 6 stycznia 2012

Trzy razy medal równa się rok 2011 !



Siódma gwiazda ! 


Na plusligowych parkietach niepodzielnie rządziła PGE Skra Bełchatów.  Najpierw podopieczni trenera Jacka Nawrockiego odzyskali Puchar Polski, a następnie sięgnęli po kolejne, siódme z rzędu Mistrzostwo Kraju.
Skrzaty odnotowały rewelacyjny sezon przegrywając w rodzimej lidze tylko dwa spotkania : z Asseco Resovią Rzeszów i Politechniką Warszawską. W Lidze Mistrzów też było pięknie, do czasu spotkania z Zenitem Kazań; bełchatowianie przegrali spotkanie u siebie 2:3, by na wyjeździe pokonać Rosjan 3:1 i przegrać w złotym secie, ostatecznie wypadając za burtę w LM. Niedosyt? Z pewnością, ale nie zmienia to faktu, że PGE Skra Bełchatów to najlepszy polski zespół 2011 roku.



Zaksa gra na maxa ! 

Podopieczni Krzysztofa Stelmacha rok 2011 mogą zaliczyć do udanych. Wicemistrzostwo kraju i srebro w Pucharze CEV przyniosły dumę kędzierzyńskim kibicom, klubowi, siatkarzom i działaczom.



Jastrzębski czas .

Polscy siatkarze nie wygrali w Bolzano żadnego meczu, ale zaprezentowali się znakomicie i dali swoim kibicom wiele radości :). Kolejnym sukcesem tej ekipy był udział w klubowych Mistrzostwach Świata, z których przywieźli srebrny medal. Gratulujemy !



Czyj jest Michał?

Awantura między klubami o Michała Kubiaka wielu ludziom napsuła krwi. Ostatecznie nasz waleczny przyjmujący zagrał w Jastrzębiu.





Siatkówka reprezentacyjna .


Trzy razy medal ! 


Bez wątpienia rok 2011 to rok polskich siatkarzy.
Historyczny brąz w Lidze Światowej, brąz na Mistrzostwach Europy i srebro Pucharu Świata wraz z kwalifikacją olimpijską.
Fantastyczny wynik fantastycznych ludzi.
Słowa uznania dla trenerów, sztabu i oczywiście naszych walczaków !
Dziękujemy !



Dzik w żołędziach ! 


Michał Kubiak i jego słynna obrona również zasługują na chwilę uwagi.
Świetna robota :).




Igłą Szyte come back ! :D

Nasz ukochany złotousty znowu chwycił za kamerkę, a w rezultacie my, kibice, podziwiamy naszych walczaków w akcji :).
Enjoy ! :D


A 2012 rok zaczął się dla mnie imponująco :)
Czego i Wam życzę !
Wszystkiego najlepszego :)

PS: Wraz z nowym rokiem wzbogacam swojego bloga o nowy autorski cykl "Dwa słowa", a w nim o siatkarzach i sytuacjach , o których było głośno w ostatnim czasie :). Pierwszy wpis już niedługo :).
PS 2 : Dziękuję za noworoczny prezent ! :). Liczba wejść na mojego bloga dobiła 2000 ! :)
PS 3 : Zastanawia mnie czy by nie dodać strony pod tytułem "O mnie"... nabazgrałabym coś o sobie, a Wy moglibyście pytać o to, co Was interesuje... Piszcie w komentarzach co myślicie :).

16 komentarzy:

  1. Rok 2011 byl dla mnie bardzo udany :)
    Moja Skra wygrała PP i została Mistrzem Polski! :)
    Nasi reprezentanci także pokazali się z jak najlepszej strony. 3 medale na 3 możliwe, to jest coś :D
    Dziękuję i także życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rok był znakomity dla polskiej siatkówki! Dużo sukcesów reprezentacyjnych i klubowych, mam nadzieję, że ten będzie pod tymi względami równie owocny i prywatnie, też mam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powiem tak! Nasi siatkarze to grupa wyjątkowa :DD Skra oczywiście Miszczem i nie ma to tamto :DD Trzy medale wywalczone przez reprezentację w rozgrywkach międzynarodowych :) AA działa cuda ;D Mam sporą nadzieję, że w tym roku będzie tak samo, a nawet lepiej :) I oczywiście, ze Skra zgarnie PP, LM i oczywiście Mistrzostwo Polski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Bijemy rekordy :D U mnie dobiło 3000. Powodzenia w dalszym pisaniu :)
    A rok... ach świetny dla siatkówki. Tyle emocji i wzruszeń dzięki naszym reprezentantom. Coś wspaniałego! Oby w 2012 spełnili swoje marzenia i zdobyli olimpijski krążek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam dodać, że fotka Miśka jest przesłodka :D hehe a obrona Kubiaka - ewenement! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , to magiczny rok . Rewelacyjny. Miejmy nadzieję , że przyszły bd jeszcze lepszy ^^ :) Bd często wpadac i komentować. Mam nadzieję że ty też ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No, wiem, że wygra, w końcu Zbyszek powiedział, że wygrają, to tak będzie, heheheh. Dobra, może Delecta nie wygra, ale potem półfinał my wygramy i finał z Resovią i wygrywamy, TAAAAAAK!
    Racja, faworyzują ich, ale Gregor to Gregor- zawsze będę go uwielbiać i nie wiem, co musiałby mi zrobić, żebym przestała darzyć go sympatią : )
    A wywiad z Zibim- rewelacja, naprawdę warty przeczytanie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Rok Skry trwa już od kilku ładnych lat :D
    Ale szczerze powiedziawszy, życzę ZAKSIE by w tym roku zodbyła Mistrzostwo. Będzie jakieś urozmaicenie :) Chociaż najbardziej to cieszyłabym się z trofeum dla JW. A co do Jastrzębian, to może i początek roku nie był najlepszy, ale koniec (a tym samym początek sezonu) już całkowicie udany. Gdyby nie te kontuzje... :|
    Awantura o Michała to krwi napsuła najbardziej samemu Michałowi chyba. A teraz czeka go mecz w Warszawie...
    Ale bezapelacyjnie rok 2011 należal do naszych siatkarzy. Przysporzyli nam tym samym wiele emocji i radości. Brawo! A za Igłą szyte to Krzyśka wszyscy powinniśmy po nogach całować :D
    Pozdrawiam i zapraszam niedługo do mnie na nowy post. Jak ustaną problemy techniczne. Mam nadzieję że onet spręzy pośladki i jeszcze dziś to nastąpi :)
    P.S. Dodaję do odwiedzanych ;) jastrzebski.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 2011 rok był niesamowity. A zwłaszcza dla naszych siatkarzy, siatkarski sobie gorzej radziły, no ale nie w tym to w następnym roku. ;p U mnie nn. ;* / siatkówkaweb.blog

    Mogłabyś włączyć, aby niezalogowani mogli komentować? xd Oczywiście jeśli to nie problem. xd

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie po niecałych dwóch miesiącach 1000 więc gratuluje popularności, nieźle nam idzie! ;d dla mnie osobiście jak i dla polskiej siatkówki rok 2011 był mega udany, oby ten 2012 był jeszcze lepszy. masz ciekawe pomysły, fajnie :) czekam na realizację planów :) pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Grizzly, można komentować, ale ja zatwierdzam komentarze po wcześniejszym ich przeczytaniu xD. w sumie trochę bez sensu, bo wszystkie zatwierdzam, ale co tam ;).
    Aga, dzięki :).
    Anka, ja już dodałam :).
    pozdrawiam, dziewczyny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Snajperku, nie wiem czy widziałaś, ale odpisałam Ci z tą tegoroczną LŚ :) Oczywiście się wybieram :D Ty też? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Grizzly, dopiero później przeczytałam, że chodziło o anonimowych o.O.
    już można :).
    Anetko, nie przeczytałam , ale już wszystko wiem :D.
    chciałabym, ale nie wiem co z tego wyjdzie...
    najbliżej mam do Łodzi, a ciągnie mnie do Spodka :D.
    trzeba by zacząć kombinować :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Rok 2011 był bardzo udany więc mam nadzieję, że 2012 -rok olimpijski - będzie równie udany albo jeszcze lepszy ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim ten rok zapamiętam jako rok siatkarzy, którzy narobili nam sporego apetytu w roku olimpijskim i oby po IO w Londynie będziemy najedzeni i syci! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. @snajper, to Cię nie pocieszę, ponieważ mecze będą w Gdańsku. Jedziemy! Volley też się wybiera ;D Zbierzmy ekipę z bloggera i urządzimy mini zlot ;)

    OdpowiedzUsuń