środa, 28 grudnia 2011

Śpiewać każdy może ... ;D

trochę lepiej lub trochę gorzej, ale nie o to chodzi jak co komu wychodzi ... ;D.
a Miśkowi Kubiakowi wyszło i to nawet trochę lepiej, brawo ! ;D
- tym jakże radosnym wstępem, chciałabym poinformować Państwa, że ukazał się kolejny odcinek siatkarskiej telenoweli pod wdzięcznym tytułem "Igłą Szyte" :), a w nim :

  • kurs językowy pod czujnym okiem profesorów Michała Kubiaka i Krzysia Ignaczaka ;)
  • gdzie jest Łukasz Żygadło? ;D
  • wokal Miśka Kubiaka ! ;D
  • pozdrowienia dla Moniki  ;D
  • jodłowanie... inaczej? :P
  • el capitano ;)
  • mistrz wystawy w akcji ;)
  • miedziani, płomienne zorze ... ;D, czyli  dwóch Rudych w jednym zespole - fałszywość tego teamu sięgnęła granic ;)
  • pozdrowienia dla Pana Prezesa ;)
  • odlot Patryka ... ;)
Miłego oglądania ;)
Igłą Szyte ! :D <-- klik :)

8 komentarzy:

  1. Ten odcinek całkowicie zwala z nóg :D
    Nie wiedziałam, że Michał jest kibicem Skry xD
    "płomienne zorze, w telewizorze" haha, albo jeszcze rekin był dobry ;)
    Jedyną wadą Igłą Szyte, to jest to, że tak szybko się kończy :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego odcinka, a to jeszcze cały tydzień... ehh

    PS. Szata graficzna jak najbardziej pasuje. Jest bardzo ok :D
    Wczoraj miałam zamiar też coś zmienić u siebie, ale jakoś mi się nie chciało xD
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja padłam jak oglądałam ten odcinek, chyba najlepszy do tej pory. Kubiak to myśle że odegra w Igłą Szyte główną rolę :D komentarze Igły są bezcenne haha "płomienne zorze w telewizorze", szczęki, odlot Czarnowskiego o boze hahah i reakcja Możdżona :D genialni są nasi chłopcy! pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odlot Patryka - mega! hehe W sumie Igła też śmiesznie spał :D Dobrze, że Łukasz Żygadło to uwiecznił :) Zgadzam się z Siatkarą9519, te odcinki są zdecydowanie za krótkie.
    Mi też szata graficzna się podoba, pozdro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahah, kubiak miażdży, hahahah.
    tylko wkurza mnie to, że pół odcinka to to, co już wcześniej w ipli udostępnili..

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście oglądałam, nie mogłabym tego nie obejrzeć :-)
    nowa notka na guillaume-samica. zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z każdym odcinkiem jest coraz lepiej i coraz zabawniej, najgorsze jest jedna to, że trzeba czekać tak długooooooooooooooooooo....Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasi siatkarze są mega śmieszni ;) Fajnie jest pooglądać i się pośmiać :D
    Życzę udanej zabawy sylwestrowej i udanego Nowego Roku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie streszczone :) Jak sobie to czytam, to od razu mi się przypominają poszczególne sceny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    [jastrzebski.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń