piątek, 23 grudnia 2011

Świąteczny prezent.

Cześć ! :].
Pada u Was śnieg?
Bo u mnie padał w środę i obawiam się że do wigilii już go nie będzie ;C.
Ale co tam, najważniejsze, że mam "pod choinką" siatkarski prezent.
A mianowicie wygrana Skry w LM z ACH Volley Ljubljana 3:0  :].
Skra rozpoczęła "spokojnie", zresztą jak to bywa w ostatnim czasie, ale z seta na set, było coraz lepiej.
Bardzo dobrze w ataku spisywał się Bartosz Kurek, drobne kłopoty - ale tylko przez chwilkę -  miał Mariusz Wlazły, jednak odrobił je sobie zagrywką.
Bełchatowski bombardier miał aż sześć asów serwisowych i chyba wszyscy zgodzą się ze mną, że przypomniały się stare, dobre czasy... :].
Pierwszy set był najbardziej zacięty, zakończył się dopiero przy stanie 32:34.
Druga partia zdecydowanie na korzyść bełchatowian do 18.
Set trzeci to wygrana Skry do 21.
Mimo iż w Ljublanie zabrakło Michała Winiarskiego i Marcina Możdżonka, Skra nie miała większych kłopotów z pokonaniem słoweńskiej ekipy. Bardzo dobry mecz rozegrali Mariusz Wlazły i Bartek Kurek, którzy rozstrzeliwali swoimi atakami słoweński blok i obronę. Ekipa Mistrza Polski "zrobiła różnicę" i w święta może się cieszyć z awansu.
Choć do Słowenii bełchatowianie udali się prosto z meczu z Fartem Kielce, nikt specjalnie nie narzekał.
- Nasz autokar został specjalnie przystosowany do takiej podróży, spaliśmy też w połowie drogi, w okolicach Brna. Ja czuję się znacznie lepiej niż po męczących wyjazdach autokarowych - mówił kapitan PGE Skry, który pod nieobecność Michała Winiarskiego mieszka w pokoju z Bartoszem Kurkiem.
- Bartek trochę chrapie, ale poza tym nie ma problemu - śmiał się Wlazły.

Jak widać humory w Bełchatowie dopisują i sprzyjają wygrywaniu.
Zatem Wesołych Świąt, Skrzaty ! :D

W drugim meczu siatkarskiej Ligi Mistrzów Zaksa Kędzierzyn podejmowała najlepszy klubowy zespół świata - Trentino.  Trento pokazało w tym meczu prawdziwe oblicze i zamiast zaciętego pojedynku jak to było przed tygodniem we Włoszech było szybkie 3:0 dla gości. Zaksa ma jednak szanse na awans i tego im na te święta życzę :].

PS: Gdybym już do świąt nie dodała notki, życzę Wam, moi czytacze, Wesołych Świąt ! :]. Dużo zdrowia, bogatego Mikołaja, mnóstwa siatkarskich emocji i niezapomnianych siatkarskich wyjazdów meczowych ! :] ;*
Merry Christmas everyone! :D


9 komentarzy:

  1. meczu Skry nie oglądałam, przyznam szczerze. Ale Zaksa się nie popisała. Liczyłam na kolejny dobry, zacięty mecz. Przegrać jednego seta do 9?! boooooż. Wstyd. Może z Zaksy schodzi powietrze, nie mają ławki, dobrze zaczeli sezon, więc teraz nie starcza im sił. Tobie również życzę wesołych świąt, spokoju, szczęścia i spełnienia marzeń :* pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meczu Skry nie oglądałam, bo nie przepadam za ekipą Jacka Nawrockiego, ale oczywiście jako, że reprezentują nasz kraj na arenie między narodowiej cieszy mnie ich awans : )
    ZAKSA przegrała z Trentino, w sumie to mnie cieszy, bo lubię włoską drużynę i kibicuję im w LM : )
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie już dwa dni leży śnieg ;))
    z okazji świąt, życzę ci dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia najskrytszych marzeń, dużo uśmiechu i pozytywnych emocji. A z okazji Nowego Roku 2012 przede wszystkim szampańskiej zabawy (tylko z umiarem hehe), roku lepszego od tego i czego tam sobie jeszcze życzysz.
    Pozdrowienia dla ciebie i całej twojej rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz :) Bardzo mi miło :)
    Czego mówisz do mnie Mistrzu ? ;pp Fajnie , dzięki, he he :) .
    Wesołych Świąt : * :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo wyjazdy to muszą być :) Wybiera się ktoś na LŚ do Gdańska? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, przypomniały się dobry czasy, podczas meczu Skry. Spotkanie oglądałam trzy razy, tak jakoś mi się spodobało :D Ale nerwów było sporo w tym pierwszym secie :)
    Humory dopisują i siatkarzom i mi, po tym jak wywalczyli awans :D

    Także życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń, wielu niezapomnianych emocji i przygód oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga, bo jest bardzo fajny :*
    Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  7. natsUu, bo Ty robisz takie boskie te zdjęcia, a ja mam bzika na punkcie fotografii ;]. mogę? : ).
    Anetko, ja bym się wybrała : ).
    a Ty jedziesz? ;].

    OdpowiedzUsuń
  8. To czas na tradycyjne świąteczne życzenia! Zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych sportowych nadziei i marzeń na przyszły rok, który niech będzie jeszcze lepszy i bardziej udany niż ten. Wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skra wygrała, ZAKSIE tym razem się nie udało... następnym razem będzie lepiej ;)
    U mnie śnieg był... do wczoraj ;)
    Dziękuję za życzenia!
    Pozdrawiam i życzę radosnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń