piątek, 20 stycznia 2012

Mamy lidera ! :D I Ligę Mistrzów ... ;)

Cześć ! :d.
Jestem chora. Dopadł mnie jakiś wirus i powiem szczerze, że jest fatalnym lokatorem .
No i śnieg pada ;).

A co w siatkówce?
Już jutro batalia o Puchar Polski.
Szykuje się iście sportowy weekend - poczynając od siatkówki, na skokach narciarskich kończąc :).
Mam nadzieję, że będą wspaniałe mecze z ogromną dozą emocji i rozstrzygnięte czysto sportowo :).
No i że Kamil wygra w Zakopanem :).


Za nami 11 kolejka Plusligi, oto wyniki :

Trefl Gdańsk - Delecta Bydgoszcz 0:3
Politechnika Warszawska - Jastrzębski Węgiel 2:3
AZS Częstochowa - AZS Olsztyn : 3:1
Resovia Rzeszów - Fart Kielce 3:0
Zaksa Kędzierzyn Koźle - PGE Skra Bełchatów 1:3

Najciekawiej było w Warszawie i Kędzierzynie-Koźlu.
W stolicy "popis" dali kibice częstując Michała Kubiaka papierowymi pieniędzmi i niesportowym zachowaniem.
Oprócz czysto sportowej walki obu klubów na siatkarskim parkiecie, mieliśmy również walkę na słowa podczas konferencji prasowej. Zachęcam do przeczytania artykułu przygotowanego przez serwis siatka.org : Klik .
Wracając do samego meczu, muszę przyznać, że był to mecz błędów. Oba zespoły popełniały ich sporo na zagrywce. Było też parę świetnych akcji. O zachowaniu kibiców nie muszę wspominać, każdy kto czyta moje wpisy wie, że nie toleruję czegoś takiego, bo takie wybryki "kibiców" bardzo psują magię tego sportu i atrakcyjność widowiska siatkarskiego.

W Kędzierzynie mieliśmy czysto sportowe emocje. Mecz między mistrzem i wicemistrzem kraju był bardzo emocjonujący. Walka trwała od początku do końca spotkania. Rozgrywający prześcigali się w pomysłach na nowe akcje, a atakujący bezbłędnie wykańczali swoje ataki. "Dzień konia" na zagrywce miał Mariusz Wlazły, który dwukrotnie "upolował" serwisem wbiegającego na pozycję atakującego gospodarzy - Rouzier'a  oraz Bartek Kurek, który również dobrze sobie radził w tym elemencie.
Mecz zakończył się w czterech partiach, partiach pełnych emocji. Ostatecznie wygrali goście 1:3.
No i mamy lidera ! :).


~

PGE Skra Bełchatów organizatorem Final Four Ligi Mistrzów.
Jak podaje serwis siatka org. : PGE Skra nie występowała o prawo organizacji turnieju. Gdy zaszła taka możliwość, chęć organizacji wykazał prezes PZPS, który miał przekonać sternika bełchatowskiego klubu. Początkowo finały miały się odbyć w Salonikach, jednak drużyna Iraklisu nie awansowała do kolejnej rundy. Dodatkowo były pewne aspekty, którym Grecy nie byli w stanie podołać. Chętnych na to przedsięwzięcie było niewielu, praktycznie tylko Włosi.
Turniej finałowy odbędzie się w dniach 17-18 marca w Łodzi.
( a że mam do Łodzi niedaleko, to BĘDĘ TAM ! :D )
A tak na marginesie mówiąc, to z jednej strony się cieszę, że najlepsze zespoły Europy zawitają do naszego kraju, ale z drugiej strony współczuję siatkarzom Skry. Mam nadzieję, że uda im się zgarnąć trofeum, a w następnych latach działacze pozwolą im udowodnić, że bez pomocy z zewnątrz też są w stanie wygrywać z najlepszymi.


Losowanie :

Zaksa Kędzierzyn-Koźle - Arkas Izmir
Generali Unterhaching - Lokomotiv Nowosybirsk
Lube Banca Marche Macerata - Bre Banca Lannutti Cuneo
Noliko Maaseik - Trentino PlanetWin365
VfB Friedrichshafen - Tours VB
Stade Poitevin Poitiers - Zenit Kazań



No i na koniec, chciałabym zaprosić tych, którzy jeszcze nie oglądali kolejnego odcinka "Igłą Szyte" do obejrzenia kultowego siatkarskiego serialu ;), a w nim : 
  • zajęcia na siłowni,
  • sprawdzamy ile waży słoń?
  • polski przestępca ;)
  • koleżanki Michała W.  i mini kurs japońskiego... ;)
  • angielskiego to tu nie uczą ... ;)
  • kryzysowy dzień i stara-nowa hala ;)
  • koledzy z Argentyny, czy wróg publiczny numer jeden? ;)
  • jak się czują koledzy?, czyli czuję się tak jak wyglądam ;)
  • uwaga na Zagumnego... ;)
  • cel  - Misiek Winiarski ;)
  • przez soczewki i tak nic nie widać ... ;)
  • Igłą Szyte kandydat na oscara ;)
  • pośpiewajmy ... ;), czyli Kuba pokonana :)
  • no i tak sobie żyjemy, nie? a co ! ;)


do następnego ! ;)

11 komentarzy:

  1. Z jednej strony fajne, że FF będzie w Łodzi, polscy kibice (w tym ty ;D) będą mieli okazję zobaczyć najlepsze drużyny na świecie, ale z drugiej strony ci "drudzy kibice" będą mówić, że Skra kupiła sobie awans...Także wczoraj jak się o tym dowiedziałam, to nie byłam pewna czy mam się cieszyć czy nie, ale postanowiłam już, że mnie opinaia innych nie obchodzi i jednak się cieszę ;)

    Szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, a opinia "tych drugich" nigdy mnie jakoś nie wzrusza :). Wiem, komu kibicuję, dlaczego i mam swoje zdanie na wszystkie tematy ;).
    Popatrz, w Polsce organizacja dobra i kibice wspaniali - czego chcieć więcej? Przy odrobinie szczęścia będziemy mieli polski finał :). Skra się do organizacji nie pchała, więc tym razem może "ci drudzy" nie będą marudzić ;).
    A w Łodzi zawsze jest cudownie, byłam w zeszłym roku w marcu na meczu LM w Pałacu Sportu, jak Skra grała z Zenitem, i mimo że przegrali w tie-break'u, nie żałuję. To były magiczne chwile i z chęcią je sobie powtórzę w marcu :D.
    Dziękuję, a może Ty też się wybierzesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że po raz kolejny doceniono Polskę i że to u nas odbędzie się turniej finałowy. Mam nadzieję, że zobaczymy w nim 2 polskie zespoły ;)
      A Igłą Szyte to można oglądać bez końca :D
      Pozdrawiam :)
      PS nie wiem czy to moja wina czy nie ale nie mogę dodać komentarza (tylko odpowiedzieć na już przez kogoś dodany).

      Usuń
  3. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mecz Jastrzębskiego z Politechniką i mecz Zaksy z Skrą, były naprawdę spoko : ) i teraz przez weekendzik będzie równie dużo emocji, już nie mogę się doczekać, gdy zobaczę tych cudownych ludzi, cudowną atmosferę i cudowną siatkówkę : )
    A ja się cieszę na F4 w Łodzi! Bo może uda się wyskoczyć, oby oby. Fajnie byłoby!
    No i ostatni odcinek Igłą Szyte miażdzy! Najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. meczu JW i Politechniki nie ogl, ale w wolnym czasie nadrobię na ipli. Natomiast Skra i ZAKSA to było coś. Mecz na najwyższym poziomie, ile emocji! Ale cieszę sie z końcowego wyniku. :D

    a koleżanki Winiara rozpier*oliły system. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. No weekend to był naprawdę sportowy i pełen niespodzianek ;) Jestem dumna z Kamila, Justyny i ręcznych!
    Kibice w Wa-wie się zachowywali naprawdę nieładnie, nawet w stosunku do Bartmana. Myślę że na konferencji troszkę Zbyszek przesadził. Takie rzeczy się osobiście załatwia.
    No i znów Puchar dla Skry...
    U mnie NN na jastrzebski, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LM znowu w Łodzi. nawet fajnie. ZAKSA trafiła na dość łatwego przeciwnika, więc nie będzie problemów z wygraniem meczów :-)
    nowa notka na guillaume-samica. zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu jakoś nie wstrzeliłem się zbytnio w czasie, bo rozegrano Puchar Polski, ale przynajmniej mogę coś powiedzieć o gospodarzu Final Four. Decyzja moim zdaniem powinna cieszyć, że możemy zobaczyć w akcji najlepsze drużyny na naszej ziemi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś dawno mnie tu nie było, ale widzę, że Ciebie też nie ma :P Czekam w takim razie na nowy wpis, aby skomentować aktualniejsze wydarzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, no nie było mnie, prawda :P.
    mam nadzieję, że uda mi się dodać coś nowego jutro, bo ostatnio faktycznie nie było na nic czasu ;).
    OV, nie mam pojęcia. Może to chwilowa usterka ;).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń