poniedziałek, 24 października 2011

Wielcy nie tylko wzrostem.

Cześć ! :d.
Mam dla Was dzisiaj troszkę śmiechu i uśmiechu ;).
Siatkarze Skry grali ostatnio meczos z Politechniką Warszawską. Tradycją stało się, że chłopcy przy okazji spotkań w stolicy odwiedzają dzieciaki z Instytutu Matki i Dziecka.
Ja osobiście bardzo pochwalam ten piękny zwyczaj i mam nadzieję, że siatkarze Mistrza Polski będą go kontynuowali, bo swoimi odwiedzinami sprawiają radość dzieciakom ! :D.
Tym razem Skrzaki wystąpili w składzie : Mariusz Wlazły (synek ;D), Bartek Kurek (tatuś ;D), Konstantin Cupkovic, Aleksander Atanasijevic i Wytze Kooistra.
Jak zwykle było mnóstwo śmiechu i miłe rozmowy, a także konkurs karaoke z udziałem siatkarzy :).
Poniżej zamieszczam świetny filmik z odwiedzin zawodników w szpitalu. Zapewniam Was, że pośmiejecie się zdrowo. Siatkarze to wspaniali ludzie, wielcy wzrostem i sercem. Nie brakuje im humoru i optymizmu, a przy tym wszystkim nie są im obce zwyczajne ludzkie problemy i słabości. Po prostu nasi Herosi :).


a tutaj macie zdjęcia :) : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150328588116711.337884.284744826710&type=3


UPDATE !
Hej ! :).
Nie piszę nowego posta, bo chwilowo nie mam czasu, przysiądę w sobotę (lub piątek :D) i wszystko ogarnę. A co się dzieje? Oj, dużo. I zapowiada się na prawdę ciekawie !

2 komentarze:

  1. Oczywiście filmik oglądałam już z milion razy. Niesamowici oni są. Kooistra śpiewa nieźle góry. Hahaha. xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasi siatkarze są niesamowici. Mają naprawdę wielkie serca. Filmik świetny:) Synek i tatuś też XD

    OdpowiedzUsuń