poniedziałek, 13 lutego 2012

Kolejne mecze, kolejne pytania, kolejne emocje .

Cześć.
Jeszcze nie ochłonęliśmy po 14. kolejce Plusligi, a tu przed nami kolejna, 15.
A w niej wiele ciekawych meczy. Wiele pytań i pewnie wiele emocji.

AZS Olsztyn będzie podejmował u siebie Lotos Trefl Gdańsk.
Czy gdańszczanie przerwą pasmo porażek, czy może to olsztynianie będą górą?
Jedno jest pewne - obu tym klubom punkty są potrzebne jak powietrze.
Zapowiada się zatem ciekawy pojedynek.

Jastrzębski Węgiel zmierzy się z Fartem Kielce.
Patrząc na składy, to podopieczni trenera Bernardiego są silniejszym zespołem, ale kielczanie z pewnością nie będą odpuszczać. W tym sezonie jeszcze nikt meczu na papierze nie wygrał - liga jest coraz bardziej wyrównana, więc kalkulowanie jakiegokolwiek wyniku nie jest rzeczą łatwą. Kto będzie górą? Przekonamy się w środę od godziny 18.

"Mecz wieczoru", czyli konfrontacja Delecty Bydgoszcz z aktualnym Mistrzem Polski - PGE Skrą Bełchatów. Czy bydgoszczanie odniosą kolejne zwycięstwo? Czy może bełchatowianie dopiszą do swojej listy kolejne trzy oczka? Zapowiada się ciekawy mecz. Zasiadamy przed telewizory o 18 ! Obecność obowiązkowa ;).

AZS Politechnika Warszawska mierzyć się będzie z ZAKSą Kędzierzyn-Koźle.
I tu również można spodziewać się dobrego meczu, bo Politechnika ostatnio pomieszała szyki Skrze.
Czy Zaksa pokarze swoją siłę? Czy Politechnika niesiona dopingiem swoich kibiców odniesie zwycięstwo? Odpowiedzi na te pytania poznamy już niedługo :).

Kolejne starcie to pojedynek częstochowskiego AZS-u z rzeszowską Resovią.
Czy częstochowianie niesieni przez swoich kibiców będą triumfować?
Czy Sovia niesiona zwycięstwem nad Fenerbahce rozmontuje obronę swojego rywala i zgarnie kolejne trzy punkty? Mecz w środę od 19.


PS: Myślę nad nowym cyklem "Plus, minus". Miałoby to wyglądać tak, że jeśli będzie się coś działo, czy to w lidze, czy w siatkarskim światku, to opiszę to na blogu i albo dam plusa, albo minusa ;).Albo wrażenia po kolejkach naszej ligi. Co na plus, a co na minus.  Jak myślicie? Piszcie w komentarzach :).
PS2 : Napisałam ciut o sobie i mojej przygodzie z siatkówką. Jeśli chcecie, czytajcie ;).

6 komentarzy:

  1. pomysł dobry :) ale w PlusLidze to same plusy ;d;d
    Jastrzębie wygrywa z Fartem, a Resovia z Częstochową, reszta niech się dzieje co chce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie to będzie ciekawa kolejka. Swoją drogą mamy trzy drużyny, które walczą o trzecią pozycję. Resovia, Delecta i Jastrzębski. Do końca zostały cztery kolejki... może być ciekawie ;D

    Co do nowego pomysłu to jestem za. Całkiem ciekawie by to wyglądało ;) Poza tym w komentarzach moglibyśmy swoje plusy i minusy dawać :)

    To ja już zacznę: POMYSŁ na + :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Mam nadzieję, że AZS wygra : )
    2. Oczywiście Jaaaaaaaaaastrzębie! <3
    3.Fajnie byłoby gdyby Delekta wygrała.
    4.Polibuda! : )
    5. Resovia!

    : )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Resovia jutro musi pokonać AZS ! :) sOVIA ;** zAPRASZAM O MNIE ;O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę kibicowała Lotosowi i Skrze, jak zawsze;)
    Moje serce jest w pełni żółto-czarne xD
    Liczę też, że Fart i AZS Częstochowa będą walczyć o punkty.

    Pomysł bardzo dobry. Jestem za:)

    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka zaskoczeń mamy po tej kolejce :) Szkoda że JW przegrało...Ale brawa dla LOTOSU! Nie spodziewałam się.
    Jeśli chodzi o "plus minus" to dlaczego nie.Ciekawe dyskusje mogą się rozwinąć przez to :)
    Zapraszam na jastrzebski na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń