niedziela, 12 lutego 2012

Kto z kim i gdzie w Lidze Światowej? :).

Ale zanim o tym, mam dla siebie i wszystkich z wielkopolskiego , kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, małopolskiego i świętokrzyskiego wspaniałą wiadomość : ZACZYNAMY FERIE, Kochani ! :).
Zamierzam je spędzić w atmosferze siatkarsko-leniwego odpoczynku i swobody. Mam też do zrealizowania misję - jeśli się uda jej owoce ujrzycie już niedługo na moim blogu, a tymczasem : trzymajcie za mnie kciuki ! :).

Więc wracając do tematu : kto z kim i gdzie w Lidze Światowej?

Grupa A :
Rosja, Kuba, Serbia, Japonia

18-20.05 Hamamatsu, Japonia
15-17.06 Hawana, Kuba
22-24.06 Kaliningrad, Rosja
28-30.06 Nowy Sad, Serbia

Grupa B :
Brazylia, Polska, Finlandia, Kanada

18-20.05 Toronto, Kanada
1-3.06  Katowice, Polska
8-10.06 San Bernando  do Campo, Brazylia
15-17.06 Tampere, Finlandia

Grupa C :
Włochy, Francja, USA, Korea Płd.

18-20.05 Florencja, Włochy
15-17.06 Lyon, Francja
22-24.06 Gwangju, Korea Płd.
29.06 - 01.07 Dallas, USA

Grupa D :
Argentyna, Bułgaria, Niemcy, Portugalia

25-27.05  Frankfurt, Niemcy
15-17.06 Buenos Aires, Argentyna
22-24.06 Guimares, Portugalia
29.06-01.07 Sofia, Bułgaria

Turniej finałowy :
4-8.07 Sofia, Bułgaria


Kto się wybiera? :).
Ja zamierzam uderzyć do Katowic.  Zawsze chciałam ujrzeć na własne oczy i poczuć na własnej skórze magię Spodka i może w końcu będzie ku temu okazja :).

Trzymajcie się ! :).

10 komentarzy:

  1. Z tymi datami to człowiek będzie się gubił - prawie każda grupa ma inne terminy, będzie trzeba sobie to wszystko zapisać. Nasza grupa interesująca no i jest Brazylia. Ja trochę rozpaczam, że nie ma tego turnieju w Ergo Arenie tak jak pierwotnie zakładano i mój wyjazd do Katowic stanął pod znakiem zapytania. Niestety. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci fajnie, ja już dzisiaj kończę feriee ;D
    miłego wypoczynku ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Opcja z Gdańskiem bardziej mi odpowiadała, ale mam nadzieję, że uda mi się choć na jeden dzień zawitać do Katowic.
    Jakby co proszę dopisać mnie do listy ;)
    Pozdro! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie w sumie żadna różnica. Kato czy Gdańsk, tu pół Polski i tu ;).

      Usuń
  4. Ale Ci dobrze- ferie zaczynasz :(((((((( ja dzisiaj je skończyłam.
    Jadę do Kato! : ) więc do zobaczenia. Spodek to najcudowniejsze miejsce na ziemi. Szkoda, że zamiast Finów albo Kanadyjczyków nie ma Włochów, bo oni są bardzo w porządku. I Brazylijczycy. Uwielbiam te dwie reprezentacje i Brazylijczycy w zeszłym roku byli niesamowici. To cudownie ludzie są : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ano to radość, radość :). już doczekać się nie mogę :d.
      do zobaczenia, Dziewczyny :D.
      odliczam dni :P ;).

      Usuń
  6. Do dziennikarza sportowego to jeszcze trochę mi brakuję :) Żeby Cię zmotywować do pracy tam bardzo mocne 5 z minusem :P
    Myślę, że blog jest takim miejscem, że nie ma potrzeby obawiać się braku obiektywizmu, tutaj można wszystko - dlatego m.in też prowadzę bloga nie musząc zamartwiać się o stronniczość. Jesteś fanką Skry, kibicujesz im, więc trudno zachować obiektywizm, choć na pewno trzeba się starać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, okej :P.
      w takim razie będę się starać :).

      Usuń