wtorek, 13 marca 2012

Polowanie.

Polowanie na siatkarzy ;).
Do końca marca trener Andrea Anastasi ma ogłosić 25-osobowy skład, z którego wybierze szczęśliwą 12-stkę, która bronić będzie polskiego orzełka na IO.
Kto okaże się szczęściarzem?
Dowiemy się już niedługo .

A tymczasem Sebastian Świderski zakończył karierę sportową. Ale minęłabym się z prawdą, gdybym powiedziała, że Sebastian rozstaje się z siatkówką. Baa, On nawet z boiskiem się nie rozstaje! "Świder" został nowym trenerem Farta Kielce! Sebastianie, dziękuję, że mogłam podziwiać Twoją grę. Pozostaniesz wielki. Sebastian Świderski I Wielki - dziękuję.


News !
Osmany Juantorena opuszcza Trentino. W przyszłym sezonie Kubańczyk reprezentować będzie barwy Zenitu Kazań.




Za trzy dni Final Four ... Trzymacie kciuki? :P



I na koniec : Olsztyn wygrał z Gdańskiem, hura, hura, hura! :D

8 komentarzy:

  1. Ciekawe, kogo Andrea weźmie. ciekaawe. ja czekam na nowe objawienia :)
    i szkoda, że świderski skończył, ale dobrze, żę poprowadzi teraz Farta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz AA będzie miał ciężki orzech do zgryzienia... współczuję mu. Liczę jednak na dobre decyzje :)

    Szkoda mi Seby, ale cóż... ktoś musi odejść by inni mogli coś zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak Sebastian spisze się w roli trenera. Zawodnikiem był genialnym, mam nadzieję, że równie dobrze będzie Mu szło w nowej roli :)

    Co za pytanie. Trzymam kciuki odkąd dowiedziałam się, że Skra będzie grała w FF;)
    Już odliczam godziny do FF :D Zostalo już tylko 70 godzin xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trener Anastasi będzie miał nie lada problem z wyborem zawodników. Mam nadzieję, że wybierze jak najlepiej i na IO ... nie skończę nie zapeszajmy ;)
    Szkoda, że Sebastiana nie zobaczymy już na boisku... pozostaje tylko podziękować za wszystko co zrobił dla polskiej siatkówki i życzyć szczęścia w nowej roli - trenera!
    Już nie mogę się doczekać Final Four! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczegodlaczegodlaczegodlaczego Osmany opuszcza Trentooo :( nie może tak być..
    Ojj tak, już się nie mogę doczekać FF ;d I również się cieszę z wygranych Olsztyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trener Anastasi z jednej strony powinien się cieszyć, że może wybierać kadrę z pośród takich zdolnych zawodników, ale z drugiej będzie musiał odebrać szansę gry innemu równie wartościowemu graczowi... A więc nie zazdroszczę...
    O miło, że dodałaś jeszcze informacje o wygranej Olsztyna- mój klub... Byłam na tym meczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Możemy w kadrze spodziewać się debiutów. Podobno Anastasi ma oko np. na Krzyśka z Olsztyna (jak dobrze pamiętam). Więc może być ciekawie ;)
    W tym tytule Sebastiana powinno się znależć "waleczny". Sebastian Waleczny I Wielki. Szkoda że ta kontuzja tak go załatwiła... Ale dziękujemy!
    Ja miałam być na FF, ale brak funduszy mi to uniemożliwił. A szkoda. A ja tam wolę Gdańsk i się cieszę że wygrali ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie szkoda Świdra :-( myślałam, że jeszcze go zobaczymy na boisku, ale raczej nie..
    no, z niecierpliwością czekam na Final Four! :-)
    nowa notka na GUILLAUME-SAMICA.blog.onet.pl. zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń