piątek, 9 marca 2012

5 i 2 :).

Cześć, cześć :).
Ależ ciekawie w tym naszym sportowym światku. Play-offy, Final Four w Łodzi, skoki narciarskie, Justyśka biega i Barca gromi w Lidze Mistrzów :).
Ale od początku.

Play-off.
A w nich Delecta Bydgoszcz podejmie Jastrzębski Węgiel.
Serduchem jestem za Jastrząbkami :), ale rywalizacja zapowiada się ciekawie. Podopieczni trenera Makowskiego to "czarny koń" tegorocznych rozgrywek, a Jastrzębie - mimo nieco słabszej fazy zasadniczej - nadal jest jednym z najlepszych zespołów w naszej Pluslidze. Delecta ma w swoich szeregach genialnego francuza Stephane'a Antigę, ale barw "pomarańczowych" bronią tacy zawodnicy jak Michał Łasko, Michał Kubiak czy Zbyszek Bartman. Emocje gwarantowane :).

Asseco Resovia Rzeszów mierzyć się będzie z AZS-em Częstochowa.
I mimo, że klub spod Jasnej Góry zawsze potrafił w rodzimej lidze namieszać, to tu sprawa wydaje się jasna. Przy obecnej dyspozycji jaką prezentuje Rzeszów, częstochowianom będzie bardzo trudno o zwycięstwo.

Zaksa Kędzierzyn Koźle skonfrontuje się z Fartem Kielce.
Teoretycznie faworytem są kędzierzynianie, w których szeregach oglądać możemy choćby Samika i Rouzier'a, ale "Farciarze" z pewnością nie odpuszczą. Tylko czy ambicja i wola walki wystarczy na wicemistrza Polski?

"Na deser" zostawiłam sobie moją Skrę Bełchatów i Politechnikę Warszawską.
I tutaj prorokować się nie odważę, bo z doświadczenia wiem, że mecze tych zespołów zawsze były ciekawe. Wprawdzie działo się to w fazie zasadniczej, nie w play-offach, ale nie zmienia to faktu, że Politechnika potrafi skutecznie się zmobilizować na pojedynki z Mistrzem Polski. Czy jednak mobilizacja wystarczy? W końcu Skra w play-offach to Skra w play-offach ;).

Dobrze, więc play-offy mamy za sobą. Teraz słówko o Final Four.
I tutaj tylko tyle, że zjawię się w Łodzi - w sprawach sportowych, kalkulacjach o wygranych i przegranych ani słówka, będę milczeć w trzynastu językach :P. Słówka ode mnie nie usłyszycie ;). Czekam na sobotę 17 marca na godzinkę 14 :).

Skoki narciarskie + Justyśka.
No cóż, nie ukrywam, że podpadli mi sędziowie i organizatorzy. Po raz kolejny kazali Kamilowi startować w "dobrych" warunkach i dlatego naszego najlepszego skoczka nie oglądaliśmy w serii finałowej. W ostatnim konkursie Kamil był na szóstym miejscu, wygrał Japończyk - Daiki Ito, wyprzedzając Kamila w klasyfikacji generalnej. Kamil, pokarz im ! :).
A Justyśka?
Pozostaje trzymać za Nią kciuki, bo Marit ma sporą przewagę ;(.


Szóstka ligi fazy zasadniczej a'la Snajperowa :).

Atakujący - Mariusz Wlazły. Mariusz to klasa sama w sobie. Geniusz ataku. Killer na zagrywce. Najlepszy atakujący fazy zasadniczej i basta :).

Rozgrywający - Paweł Zagumny. Mag rozegrania. Geniusz. Tyle.

Środkowi - Daniel Pliński & Andrzej Wrona. Ten pierwszy rozgrywa znakomity sezon; straszy rywali zarówno atakiem jak i blokiem. Natomiast pan Andrzej miał najlepsze statystyki :).


Przyjmujący - Bartek Kurek & Michał Winiarski. Tych Panów chyba nikomu reklamować nie trzeba. Najlepsi przyjmujący naszej kadry brylują również w lidze. Bartek mocnymi atakami, Michał technicznymi zagraniami, które już nie jednych blokujących doprowadziły do rozpaczy :).


Libero - bezapelacyjnie Krzysiu "Igła" Ignaczak. Najlepszy libero naszej rodzimej ligi i jeden z najlepszych libero na świecie :).

No i moja Barcelona :).
Ostatnio w Lidze Mistrzów grali z Bayer'em Leverkusen i wygrali 7:1
Prawdziwy spektakl napisał Leo Messi, który był autorem aż pięciu goli, ustanawiając nowy rekord :).
Dwie bramki strzelił debiutujący w Lidze Mistrzów Tello.
I kto mi powie, że Leo nie jest najlepszym piłkarzem na świecie?
Patrząc na te zagrania, ręce same składają się do oklasków.
Leo to inna galaktyka, geniusz footballu :).




I na koniec coś dla fanów GMCnetwork. Kolejne filmiki już są na yt. Tym razem mamy cykl pod wdzięcznym tytułem "Polowanie na siatkarzy". Zapraszam do oglądania - cudo :).

Do następnego ! :)

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu na FF, ja też chcę ;(
    Zgadzam się z twoją szóstką ;) Tylko do Igły, ja bym jeszcze dodała Bartka Kaczmarka, bo dla mnie, to odkrycie tego sezonu ;)
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tobą, jak dla mnie to Kaczmarek jest jednym z odkryc tego sezonu, wg w tym sezonie widzimy dużo młodych, zdolnych polskich siatkarzy ;D

      Usuń
    2. nie oglądałam Go w akcji, niestety. ale wierzę Wam na słowo :)

      Usuń
  2. Delecta jest mocnym przeciwnikiem, ale wierzę, że moje Jastrząbki wygrają : ))) Muszą wygrać, bo jak nie to... :Dhhehehehe. jeszcze nie wymyśliłam co, ale wymyślę jakąś należytą karę.
    No i chciałabym, żeby Polibuda wygrała ze skrą, heheheh, mom please :D
    Jedziesz na ff? ale Ci fajnie! TRENTO WYGRA : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE! Polibuda NIE wygra :P.
      i Trento też NIE! :P ;)

      Usuń
    2. Ej! No chyba nie Skra, lol2 hehehhhehehhe, nie no. Znam realie i wiem, że Skra wygra : ) I w tym sezonie wszyscy z Bełchatowa są w dobrej, bardzo dobrej dyspozycji i w F4 mogą powalczyć i ugrać naprawdę dużo, mówię to ja, wielka przeciwniczka elity z Bełchatowa :D

      Usuń
    3. hehehehehheheheheheheh, no spojrzałam obiektywnie :D hehehehe, co mi się w przypadku skry raczej nie zdarza :( ale będę im kibicować na tym f4, nie tyle skrze, co Miśkowi Winiarskiemu Choć i tak jestem zdania, że trento wygra tegoroczną edycję lm, bo oni po prostu umieją grać o coś : ) Ale Skra, absolutnie zasługuje na drugie miejsce :))))) I losowanie nawet sprzyja, myślę że poradzą sobie z turecką drużyną(?) :D

      Usuń
    4. no ale Skra też potrafi grać "o coś" przecież :P :)

      Usuń
  3. Trento niech się podczas LM w dupę pocałuje ;P wszystko wygra Skra :D marzy mi sie finał Plusligi Skra kontra Jastrzębski:D widowiskowo by mogło być ale wygrać ma i tak Skierka :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skra powinna wygrać, bo zdecydowanie im się należy! JSW są nieźli, ale dla Skry za słabi. tzrymajmy kciuki ! :*

      Usuń
    2. Najpierw trzeba "przeskoczyć" Politechnikę, z którą nigdy nam się łatwo nie grało i ew. później będzie pojedynek z Jastrzębiem. I fakt, Jastrząbki miały słabszą fazę zasadniczą, ale play-offy rządzą się swoimi prawami, dlatego ja staram się do tego wszystkiego podejść ze spokojem i tak jak napisałaś, trzymam kciuki :).
      Widzę, że nowa Bloggerka w naszym gronie? :).
      Jakiemu klubowi kibicujesz? ;)

      Usuń
    3. Skra! :) według mnie są naj. chociaż już dużo osób mówi, że cały czas wygrywają i że to jest nudne, ale wygrywają, to znaczy, że są najlepsi. z resztą nie ma się co dziwić, w końcu gra tam najwięcej reprezentantów polski. najbardziej kibicuję Skrze, ale Zaksa i JSW też są ok.:)

      Usuń
    4. to witaj w drużynie :D
      moje serducho jest w pełni żółto-czarno-pomarańczowe ;D.

      Usuń
  4. matko.nie mam wogole czasu ostatnio na filmiki GMCnetwork.a sa swietne! szkoda ze jastrzebianom ni wyszlo... ;( ale jutro bedzie lepiej! a co do szostki... wprowadzilabym kilka zmian, ale jedno jest niezmienne. IGŁA & GUMA!!! genialni.
    szkoda Justyny... traci troche punktow.
    Zapraszam na jastrzebski, tam nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie wybaczę Ci jednego :P Ja rozumiem, że walka o "zaszczytne" 9 miejsce to nie walka o półfinał, ale z dziennikarskiego faktu, warto było to odnotować :) Twoja szóstka jest właściwie również moją szóstką. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko !
      w takim pośpiechu to pisałam, że faktycznie nie napisałam :P.
      wybacz, Kolego (prawie)Dziennikarzu ;D

      Usuń
  6. Zgadzam się z wyborem szóstki! Ciekawe czy po play-off będzie podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń