poniedziałek, 23 kwietnia 2012

zmiana warty.

gratulacje dla Resovi.
z całego serducha gratuluje.
wygrał zespół lepszy.
zespół, który tworzył jedność na boisku.
lepszy zespół.

Dżordżi, byłeś wspaniały. wracaj szybciorem ! ;).
Rzeszowscy Kibice - pokazaliście co to znaczy kochać swój zespół.
moim skromnym zdaniem Waszą halę - rzeszowskie Podpromie - można nazwać klubowym Spodkiem.
bo można, nie przesadziłam,  prawda?

Mariusz, dziękuję, że ratowałeś nasz honor ... :).


Resovia Mistrzem Polski jest !
do zobaczenia w przyszłym sezonie, że tak przewrotnie powiem ;).





bez happy-endu smutny finał.... - się przyplątało, no ;)
dumni po zwycięstwie, wierni po porażce.

16 komentarzy:

  1. Już chyba na każdym blogu gratulowałam Asseco ;)
    Cóż, jeszcze raz gratulacje :)

    Atmosfera zapewne jest wspaniała, jeszcze jej nie doświadczyłam na własnej skórze, ale jak zaliczę Spodek i Podpromie to wtedy ocenię czy nie przesadziłaś z porównaniem;)

    A co do Skry...."Czy przegrywasz czy nie, ja i tak kocham Cię" ;) Zasłyszane od jednego pana z Gdańska ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie określiłaś- Podpromie klubowym Spodkiem :) zgadzam się, tam jest niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpromie jest wspaniałe. ;) Byłam tak nie raz i po prostu szook jak tam fajnie i kibice i cała atmosfera .. :) Gratuluję Resovii grała niesamowicie . : ) I tak się ciesze . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest czego gratulować. Resovia zagrała na prawdę świetnie. Grozer w ostatnim meczu - żeby tylko w kadrze tak nie grał:p A w Rosji niech sobie rok posiedzi i wraca.
    Niedługo reprezentacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponownie gratuluję Sovii ! ;) ale także Skrze, bo i tak są super ;p I zgodzę się, że wsparcie kibiców rzeszowskich było ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpromie i rzeszowscy kibice zrobili na mnie ogromne wrażenie!
    Dziękuję Groźnemu za tak wspaniałe akcje. Niesamowity siatkarz. Mam nadzieję, że nie zagrzeje miejsca w Rosji i wróci do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kibice - super, Dżordż - super, finał - super. Czego chcieć więcej ? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Resovia, gratulacje!!! Atmosfera na hali jak zawsze wspaniała, ja z północy całym serduchem z Resovią!! Grozer za rok na pewno wróci- gdzie mu będzie lepiej?! No i fakt Wlazły zachował się bardzo ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miało być nudno i przewidywalnie - miała wygrać Skra. Coś się skończyło, a coś się zaczyna. Resovia mistrzem, co może okazać się doskonale dla rozwoju PlusLigi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam od razu nudno i przewidywalnie :P. wszyscy przecież trąbili, że mamy silną ligę i wszystko się może zdarzyć. ja tam bym się tak nie ekscytowała tym, ze "nadchodzi era Resovi". dopiero po siedmiu latach dominacji Skry mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to była "era". do wróżki nie chodzę, więc nie wiem, czy "era" Resovii nadejdzie. równie dobrze mistrzem może być w następnym sezonie Jastrzębie ;d.

      Usuń
  10. Ja mam takie pytanko... jak zrobiłaś hiperłącze w zakładce "Dwa słowa" ? tak aby kiedy naciśnie się np. na "kibicowska solidarność" przeskakiwało na oddzielny post?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mówię :)
      klikam w tytuł posta i kopiuje do niego link. następnie wchodzę na stronę, na której chcę ten link umieścić. dodaje link i mogę go też jakoś nazwać (tam jest taka opcja jak się dodaje posty, to na stronach jest identycznie, a nazywa się to własnie "Link":)). i gotowe :).

      Usuń
  11. Dumnie po zwycięstwie wierni po porażce. Te słowa charakteryzują prawdziwego kibica :)
    A ja akurat się cieszę ze zwycięstwa Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. SPAM jak nic, lecz zapraszam na mojego nowego bloga: http://bialo-czerwony-kibic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Resovia okazała się lepsza - wielkie gratulacje! Ale Skra starała się walczyć i doprowadzić do remisu... nie udało się.
    Przyszły sezon będzie bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń