poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Z serii "Dwa słowa" : Pod lupą.

A "Pod lupą" Plusliga ;).
Zakończył się sezon, więc chyba wypada dodać coś od siebie.
Nie będzie tutaj za wiele obiektywizmu - bardziej to, co zapadło mi w pamięć.


Srebrna Skra.
Od sześciu lat kibicuję temu zespołowi i to jest moje pierwsze srebro. Szok - ale umiarkowany, jak już pisałam w komentarzach na Waszych blogach. Znam ten zespół i wiem, że im także ta przerwa dobrze zrobi.  W przyszłym sezonie powrócą żądni rewanżu. W takim razie chowam mój ekwipunek Skrzata i czekam :). Odnotuję jeszcze tylko, że to nie był stracony sezon - o ile gra falowała, wyniki złe nie były. Puchar Polski i srebro (ach, to fatum organizacji!) Ligi Mistrzów. Należą się brawa :).
Poza tym twierdzę, że Skra wiele dobrego zrobiła dla naszej ligi. Oni byli wszędzie - na Klubowych Mistrzostwach Świata, w Lidze Mistrzów - tam promowali naszą ligę. Przez wiele lat byli niedoścignionym wzorem dla innych zespołów, dzięki czemu Plusliga nam się wzmacniała - w końcu każdy chciał wygrać z mistrzem. Ale wszystko ma swój początek i koniec. Siedem lat to ładny kawałek czasu. Era Skry została przerwana, ale za te siedem lat dziękuję :).

Złota Resovia.
Właściwie to chyba od nich powinnam zacząć, ale mam nadzieję, że wybaczycie :). Gratulacje dla nowego mistrza Polski :). 37 lat to ładny kawałek czasu, ale rzeszowscy siatkarze chyba wynagrodzili Wam lata oczekiwania. Triumf nad odwiecznym rywalem jeszcze bardziej osłodził Wam zwycięstwo, co? ;).
Gratuluję, Soviacy ! :D. Czapki z głów również za Finał Pucharu CEV - srebro też jest w modzie ;).

Polsko-Polski finał Challenge .
To zdecydowanie najlepszy pucharowy sezon od lat :). Skra ze srebrem w Lidze Mistrzów, Resovia ze srebrem w Pucharze CEV, AZS Politechnika ze srebrem Pucharu Challenge, a AZS Częstochowa z Pucharem Challenge ! :). Gratulacje, dla pucharowców :).


Jastrzębianie w Klubowych Mistrzostwach Świata.
Ulegli tylko Trento. Mamy w Polsce kolejny zespół, który bez obaw mierzy się z najlepszymi.
To zaszczyt być jastrzębskim kibicem :).
Gratuluję :).

Kibice.
Nie mogłam sobie darować ;).
Mamy w końcu Najlepszych Kibiców na Świecie :).
W Łodzi na Final Four, na którym miałam zaszczyt być było wprost magicznie. 14 tys. ludzi krzyczało, śpiewało, skakało i dopingowało Skrzaty z całych sił. Takich meczy się nie zapomina ! :D
Resoviacy podczas finału Plusligi też przeszli samych siebie. To było coś niesamowitego :). Coś przez duże C ! :).
To co, szykujemy gardła na Reprezentacje? ;D

Skromnie, ale z sensem, prawda? Powiedzcie, że tak, błagam ! :P.

PS : zmieniam wygląd bloga. jak się podoba lub nie podoba, piszcie w komentarzach :).
PS 2 : szykuję nowy cykl :) . "Plus - minus", czyli o plusach i minusach grania na danej pozycji :). Za dopracowanie mojego pomysłu, a właściwie to podrzucenie mi go dziękuję Anetce ;*.

16 komentarzy:

  1. szablon znacznie lepszy od poprzedniego. tamten był taki ponury. :D

    Skrze ten kubeł zimnej wody mam nadzieję, że pomoże w przyszłym sezonie i bd jeszcze mocniejsi niż w poprzednim sezonie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie skromnie, ale z sensem:D

    Na złoto Sovia zasłużyła (co już chyba kiedyś pisałam), na srebro w pucharze CEV również.

    Co do Skry, srebro plusligowe jeszcze ujdzie, jednak tego w LM cały czas nie mogę przeboleć.Dziś sobie uświadomiłam, że o ile z dekoracji Trentino mam zdjęcia, to z dekoracji Skry i Zenitu takowych brak, bo wtedy ryczałam w najlepsze.:D

    Gardła na Reprezentacje gotowe. Z Anką czy bez Anki przed TV będę jutro dopingowała Dziewczyny.

    Wygląd bloga bardzo ładny. Wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląd bardzo mi się podoba ;D taki słoneczny heh ;) a co do notki, to krótko, zwięźle i na temat to mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się nowy wystrój bardzo podoba. Jest tak... letnio!
    Myślę że zarówno Skrze jak i całej lidze taki obrót sprawy dobrze zrobi. Skra postara się poprawić swoją grę, by sięgać znów po trofea, a reszta drużyn również będzie lepiej grała, bo uwierzyli że ligę może wygrać ktoś inny prócz Bełchatowian. Podniesie to poziom ligi. Resoviakom gratuluję złotego zespołu. Świetny klub, świetni kibice. Jeśli chodzi o Jastrzębie, zaczęli bardzo dobrze na KMŚ, ale skończyli trochę gorzej. Liczę, że następnym razem będzie lepiej ;)
    A tegoroczny sezon pucharowy był bajeczny. Nie obyło się bez naszych drużyn w finałach. I dobrze. A finał Polsko-Polski finał - poezja!
    Miniony sezon jest naprawdę wart zapamiętania. Oby kolejne były równie udane, na arenie międzynarodowej chociażby. A teraz czeka nas reprezentacja. Oby sezon równie udany jak poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Widać lato pełną gębą już u Ciebie na blogu! Słoneczne tło w sam raz na tę pogodę :) I czekam już na ten nowy cykl, plusy i minusy. Tak się zastanawiam - będziesz pytać jakiś siatkarzy, czy na podstawie własnych obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety w aktualnym momencie mojego życia będę musiała bazować na własnych obserwacjach :D.

      Usuń
    2. Mam pewną propozycję - napisz do mnie na mejla :)
      mateuszminda@gmail.com

      Usuń
    3. Jak możesz to odezwij się do mnie. Mam pewną propozycję :)

      Usuń
  6. Fajne zmiany na blogu ;)
    Tak, kibice są wyjątkowi, bo to w końcu Polscy kibice ;D
    A za rok czekamy na złoto skrzatów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetliło nam się trochę na Twoim blogu ;) Bardzo fajnie się to prezentuje

    Ach... ten sezon był jednym z ciekawszych. Tyle się wydarzyło... ohoho. Wszystko jest opisane powyżej. Nic dodać, nic ująć ;D

    A nie ma za co ;D Mam nadzieję, że się sprawdzi. Trudny temat, ale dasz radę ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. hm dobzre napisane ; ]
    licze ze w przyszlym sezonie resovia ze skra zamienia sie medalami

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Twoim podsumowaniem! Jest super!

    Sezon dla Skry mimo wszystko jest jak najbardziej udany!
    Resovia okazała się w odpowiednim momencie najlepsza i zasłużyła na tytuł mistrza.
    Sezon 'pucharowy' najlepszy! Ale oby przyszły był lepszy ;)
    Kibice jak zawsze - najlepsi na świecie i potwierdzają to na każdym kroku.

    PS1 - wygląd bloga bardzo ładny ;)
    PS2 - już nie mogę się doczekać nowego cyklu bo zapowiada się interesująco!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że z sensem ;) Cóż mogę powiedzieć, podpisuję się pod każdym słowem.
    Niestety każda seria się kończy, ale w przyszłym sezonie Skra rozpocznie ją od nowa, tyle że teraz dołączy do niej złote medale w KMŚ i LM ;D Bynajmniej ja mam taką nadzieję, że trochę podrażnieni od następnego sezonu zaczną grać jeszcze lepiej i jeszcze bardziej skoncentrowani ;)

    Wygląd jak najbardziej na tak! Taki wiosenny, a nawet letni. W sam raz na obecną pogodę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się w poprzednikami. wygląd fajny :)
    A ten nowy pomysł też jest niezły, ja popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Skrze kibicuję i było mi smutno, kiedy przegrali, ale to chyba dobre zdarzenie dla PlusLigi. Kolejny sezon będzie emocjonujący.
    2. Resovii Gratuluję z całego serca. The beściaki ;)
    3.I znowu gratuluję Sovii; )
    4. drużyna Jastrzebia staje sięcoraz silniejsza, zobaczymy,co pokaże następny sezon.
    5. Kibice są niesamowici. Szczególnie Resoviacy. <3 tylko brać przykład.

    OdpowiedzUsuń