poniedziałek, 4 czerwca 2012

Tydzień z Plus-minus.

Długo wyczekiwany cykl rusza pełną parą ! :).
Na początku Plus-minus miał być króciutkim cyklem o wadach i zaletach grania na danej pozycji.
Jak wiadomo wszyscy kochamy siatkówkę, ale nie wszyscy zdajemy sobie sprawę jak trudno wytrenować pewne akcje będąc atakującym, przyjmującym czy libero. Ja postanowiłam, że dokładniej przyjrzę się temu i owemu. Podczas pracy wielu ludzi podrzucało mi coraz to nowe pomysły i powstał projekt o zupełnie nowym wymiarze.
Plus-minus to nie tylko wady i zalety.  To również krótka charakterystyka gry na pozycjach oraz "komentarze z boiska".
Jaki to wszystko przybrało kształt i z czym to się je zobaczycie i ocenicie sami.
Ja mam nadzieję,  że warto było czekać i warto będzie czytać.
Tydzień z Plus-minus uważam za rozpoczęty ! :)).
Pierwsza publikacja już jutro mniej więcej o 16 :).
Miłej lektury !
Komentować można zarówno u mnie jak i na naszym fan page'u na Facebook'u do czego serdecznie zapraszam :).

Chciałabym również serdecznie podziękować osobom, które szczególnie przyczyniły się do powstania niniejszego cyklu, a więc Anetce za pomysły oraz Agu, Justynie i Mateuszowi za "autorskie pogawędki" ;).


Ciao !