wtorek, 26 czerwca 2012

Z serii "Dwa słowa" : Team spirit.

Patrząc na poczynania naszych siatkarzy w tegorocznej, dość nietypowej fazie grupowej Ligi Światowej, można dojść do wniosku, że mamy prawdziwy team spirit.
Mamy drużynę - dwunastu siatkarzy, grających na równym, światowym poziomie.
Ludzi o mentalności zwycięzców.
Zawodników, którzy zawsze, wszędzie i z każdym grają o zwycięstwo.
Kumpli, którzy na boisku i poza nim świetnie się dogadują.
To wszystko kształtowało się już podczas Pucharu Świata, ale teraz nasz zespół dojrzał.
Dojrzał do osiągania wielkich celów :).

Przełamaliśmy kompleks Brazylii. Trzy zwycięstwa w czterech turniejach mówią same za siebie. Zajęliśmy pierwsze miejsce w grupie "B" fazy grupowej Ligi Światowej i z podniesioną przyłbicą awansowaliśmy do Final Six.

Czego spodziewam się po naszych siatkarzach podczas turnieju w Sofii?
Ambicji, woli walki i chęci zwycięstwa. Jeśli to zagra, będziemy mogli kołysać się w rytmach siatkarskiej samby w wykonaniu naszych siatkarzy, zwieńczonej elegancko iście siatkarskimi emocjami ;).
Będzie medal?
A będziesz kibicować? :)

ciao ! :)

PS: W następnych dniach powrzucam takie tam moje "mądre" przemyślenia ;).
Połowa pewnie będzie - jak to zwykle u mnie bywa - bez sensu, ale wybaczcie, jak mam "fazę" to piszę ;)

14 komentarzy:

  1. Ja ciągle mam fazy, na głupie przemyślenia. np. mój ostatni post. hahahahah xd chce mi się śmiać z tego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no weź, ja czytałam tego posta, i powiem Ci, że bardzo ślicznie ^^

      Usuń
  2. spełnia nasze oczekiwania, jestem tego pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już chcę ten turniej! Może i mam jakieś kryzysy, jednak czegoś takiego za Chiny nie przegapię. Te emocje już czuję...
    No i w ramach ukojenia moich zszarganych nerwów (ja nie wiem, kto u nas w szkole tych ludzi zatrudnia!) oglądam cały czas Polska - Brazylia (ten ze Spodka). Oczywiście to wcale moich nerwów nie uspokaja, bo ZAWSZE gdy Jarosz posyła asa na koniec pierwszego seta drę się jak opętana.

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiadomo, że w naszej ekipie, jeżeli wszystko gra, to nikt nie jest w stanie ich zatrzymać. Nasi bohaterzy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mamy, mamy niesamowitych siatkarzy którzy wychodzą na boisko po to by wygrać a nie licząc na remisy czy myśląc po porażkach ( w piłce nożnej tak się zdarza :D:D ) miejmy nadzieje że zawsze już tak będzie i sto lat dla nich ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać 4 lipca i Final Six, czuję że będziemy walczyć o zwycięstwa, a to znajdzie skutek w medalu.
    Kocham naszą reprezentację nie tylko za to, że są świetnymi zawodnikami ale i niesamowitymi ludźmi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że będzie medal, ale nie kosztem medalu na IO :) Czekam na kolejne wpisy i kolejne mądre słówka :D
    Buźka ;* [anett]

    OdpowiedzUsuń
  8. Woli walki i chęci zwycięstwa- nigdy im nie brakuje. Ja tylko mam nadzieję, że zachowają zimną głowę nie poczują się zbyt pewni i wygrają to, co wygrać powinni : ) czekamy w Polsce na medal!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co ukrywać, mamy team spirit. Chłopcy dostarczają nam wielu emocji swoją grą, przez co jeszcze bardziej nie mogę się doczekać F6, a potem Memoriału i IO... Mam nadzieję, że po każdym meczu będziemy mogli płakać ze szczęścia :)

    Zdecydowanie częściej musisz mieć te "fazy" ;D Czekam na kolejne wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie medal ! Wierzę w to ! Kibicuję Polskim Siatkarzom! Kocham Polską Siatkówkę ! :) Strasznie podoba mi się ta notka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będą 2 medale w tym sezonie. Chłopaki dadzą rade tak jak dali w tamtym roku. Przynajmniej siatkarze dają nam powód do tego aby być dumnym, że jest się polakiem- przynajmniej ja jestem z tego bardzo dumna...
    Nie tylko umiejętności mają świetne ale charakteru i woli walki nikt im odmówić też nie może!!!

    OdpowiedzUsuń