piątek, 6 lipca 2012

Brazylia po raz czwarty ! :)

Po kolejnym, zaciętym spotkaniu nasza wspaniała Reprezentacja pokonała Brazylię w pięciu setach w czwartym  z pięciu dotychczasowych starć :).
Brazylijczycy dzień wcześniej przegrali także z Kubą i to 0:3, dlatego porażka z nami oznacza dla nich koniec turnieju w Sofii :).
A przed ekipą trenera Anastasiego "mecz przyjaźni" z Kubą już dziś od 16:10 w Polsacie Sport :).

Co zapamiętam z meczu z Brazylijczykami?

1. GUMA MOIM MISTRZEM ! :D
2. Winiar z Zagumnym tworzą dream team ;d.
3. Kurek odpalił ;d.
4. Kłótnie pod siatką ...
5. Mamy prawdziwy team spirit + Ruciak, człowiek wiecznie w formie :).

Polecam besty :
http://besty.pl/1362096 :) -> chociaż powinno być 12 argumentów... ;)


ciao ! ;*

7 komentarzy:

  1. Rucek jest nieprzeciętny! On to ma nerwy ze stali.
    Mecz nie był zbyt dobry w wykonaniu naszych siatkarzy. Błędy, brak skuteczności... no ale jednak wygraliśmy, a Kanarki pojechali do domku :)
    Gramy w półfinale i to jest najważniejsze!
    Pozdrawiam! ;* [anett]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy dzisiaj będzie mecz przyjaźni to się okaże :D
    Pierwszy i drugi punkt <3
    Całkowicie się zgadzam :*
    No a z meczu z Brazylią zapamiętam dokładnie to samo + pierwszy atak Giby... Tak jakoś utkwił mi w pamięci :)

    Besty są najlepsze i ty o tym wiesz ;*
    Szczególnie mi tu brakuje jednego argumentu... Gdzie jest Paweł ja się pytam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało się : )))) Brawo Polacy, najlepsi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, zgadzam się z tymi argumentami :)
    Tylko to zachowanie Bruna było dla mnie żenujące... po prostu nie umie przegrywać... po prostu jesteśmy lepsi! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do besta to mamy tych powodów nawet więcej ;D
    Nasza reprezentacja jest wspaniała! :) I jak tu ich nie kochać? Guma bardzo dobrze zastąpił Ziomka, a Kurek to taka armata pod koniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahah. Brazylia już ma nas chyba dość. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę że tych argumentów byłoby 14. Dwanaście pierwszych chyba każdemu znane, 13 - Anastasi, 14 - cały sztab. :)
    Guma od zawsze jest moim mistrzem ;) Dlatego jak byłam na LŚ to do niego pierwszego poleciałam po autograf. Na koszulce z jego nazwiskiem :))
    A te kłotnie wolę zostawić bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń