sobota, 14 lipca 2012

Czekam na Igrzyska :).

... a oprócz tego w sumie nic się nie dzieje.
Wakacje jak wakacje - codzienna nuda i tyle. Przydałby się jakiś wyjazd, ale na ten się nie zanosi, nie licząc kilkudniowych wycieczek.
Ale dosyć o monotonii dnia dzisiejszego, swoją drogą bardzo mokrego i deszczowego. Przed nami Igrzyska i powiem szczerze, że odliczam dni do tego arcyważnego wydarzenia.
Już nie mogę się doczekać występu naszych sportowców, w szczególności siatkarzy, w Londynie :).

A będąc ciągle w monotonii dzisiejszej soboty oraz nastroju letniej chandry i ogólnego lenistwa, przeglądałam sobie siatkarskie nowinki :).
Co przykuło moją uwagę?

Bartek Janeczek w Rzeszowie. Ale tylko formalnie, bo bardzo możliwe, że w przyszłym sezonie atakujący znów wystąpi w barwach klubu spod Jasnej Góry. Wszystko przez to, że Mistrzowie Polski mają w swoim składzie aż dwóch wspaniałych atakujących i wypożyczą Bartka do innego klubu... w każdym razie Janeczkiem w Resovii dłużej sobie głowy nie łamałam, bo następny news dotyczył Mateusza Miki i jego transferu-wypożyczenia do Lotosu Trefla Gdańsk. I tu już miła niespodzianka, bo uważam, że ten młody gracz powinien mecze spędzać na boisku - grając, a nie jak do tej pory w kwadracie dla rezerwowych. Czy to transfer na plus - to okaże się w nadchodzącym sezonie.
Mateusz Mika w Lotosie Treflu Gdańsk.
Bartosz Janeczek w Rzeszowie.





Nasi siatkarze w Zielonej Górze przygotowują się do Memoriału Huberta Jerzego Wagnera.
Poza ciężką pracą, mają też sporo uśmiechu, co możemy śledzić na blogu naszego guru - Igły :).
A jakich wspaniałych modeli w swoich szeregach ma Reprezentacja Polski możecie zobaczyć tu -> :)



Wy też zauważyliście, że ostatnio coraz częściej możemy być czytelnikami oficjalnych profili naszych siatkarzy na Facebook'u bądź Twitterze? :).
Ja osobiście bardzo się cieszę z tegoż powodu i dzielnie śledzę każdy profil, do czego i Was zachęcam :).

Siatkarze na Facebook'u :

Mariusz Wlazły.
Michał Bąkiewicz.
Bartek Kurek.

Siatkarze na Twitterze :

Mariusz Wlazły.
Daniel Pliński.


Odwiedzajcie i lajkujcie profile siatkarzy, ale nie zapominajcie o naszym fan page'u :).
Siatkarski Blogspot. - kto nie zalajkował, niech nadrobi zaległości ! :)


Ciao ! ;*

6 komentarzy:

  1. Na fejsie jest także nasz kapitan Marcin Możdżonek ;) U mnie też wakacyjna nuda, dopiero w sierpniu gdzieś wybędę. IO zbliżają się wielkimi krokami! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz odliczam dni do Memoriału i tak jak nasi siatkarze, do niego się przygotowuję przygotowuję :D

    Transfer Miki mnie nie bardzo zaskoczył, bo o tym się już od dawna mówiło. Fajnie teraz będzie wyglądała walka o miejsce w pierwszej szóstce na pozycji przyjmującego. Nie mam pojęcia kto w niej będzie grał, czy Żaliński, czy Mika czy Hietanen ;)

    Janeczek mówił, że chce zmienić klub. Były nadzieje na to, że będzie grał a Asseco, ale tam pewnie siedziałby na ławce, dlatego może to i lepiej, że będzie grał w Częstochowie. Lepiej żeby się teraz ogrywał ;)

    Słyszałam, że ponoć mają zakładać profile wszystkim siatkarzom... Sama nie wiem, czy t oni prowadzą czy mają kogoś od tego. Ale najważniejsze, że takie profile są ;) I również je 'śledzę' :D

    Jak się nudzisz to polecam zrobić sobie seans z meczami (wiesz o jakie mi chodzi) :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też zauważyłam, że na face przybywa naszych ulubieńców. Zapomniałaś tylko o Możdżim :) ale ja się cieszę, że zakładają profile. W końcu są bliżej fanów, a i my możemy dowiedzieć się, jakimi są ludźmi i co mają do powiedzenia poza parkietem. fajnie fajnie :)
    Ja też odliczam do IO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam inf o Janeczku w Sovii, ale nigdzie nie spotkałam się z artykułem o bardziej oficjalnej treści :(

    tęsknię już za meczami :) już niedługo Igrzyska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest więcej siatkarzy na fb. Dzięki temu możemy być bliżej nich i bardziej ich poznawać. Jak na razie to chyba Kurek najwięcej spamuje hehe i dobrze :D Mam nadzieję, że reszta naszych złotych panów też dołączy do tego grona :D

    Ja również czekam na IO. Oby były równie szczęśliwe jak LŚ. Ale wcześniej czeka nas jeszcze Memoriał Wagnera :D Oj będzie meczów do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Londyn Londyn... ja też już chce!!
    Szaro buro i ponuro, ale jak się ma fajnych ludzi wokół siebie da się przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń