piątek, 31 sierpnia 2012

Dzień Blogowicza! :)

Z okazji Dnia Blogowicza życzę wszystkim autorom przede wszystkim wytrwałości, abym dalej mogła czytać teksty pełne emocji, miłości do swoich pasji, teksty pełne przydatnych informacji, teksty wspaniałe i wyjątkowe.
Życzę radości z pisania, bo czym jest pisanie bez radości?
Życzę wspaniałych wrażeń Koleżankom i Kolegom z Blogsfery związanych przede wszystkim z nadchodzącym sezonem ligowym :).
Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za każdy tekst, którym mnie uraczył, za wszystkie dyskusje na wszelkie tematy i wsparcie na początku mojej blogowej przygody :).
Trudno wyróżnić jeden blog, który jest najbliższy mojemu sercu. Wszystkie są wyjątkowe i wszystkie odwiedzam z wielką przyjemnością. Zawsze jestem ciekawa każdego kolejnego tekstu i z radością zostawiam na Waszych blogach ślad po sobie w postaci komentarza (mam nadzieję, że miłego;)) :).
Wszystkim polecam blogi, które sama czytam, które są obowiązkową (i niezwykle miłą!) dla mnie lekturą :)
Udanego dnia (no dobrze, wieczoru ;)) Blogowicza! :)

10 komentarzy:

  1. dzisiaj dzień blogowicza? nie wiedziałam. fajnie, że jest takie święto. ; )

    Tb również wszystkiego najlepszego. ;*

    ps. te nowe kolorki na blogu są bardzo. bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To sobie wybrałam dzień na powrót na bloga idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje kochana ;*
    Ty też pisz jak najdłużej i jak najczęściej :)
    No i życzę Ci tej Twojej 'weny' z którą potrafisz napisać świetne teksty (np. nasz list) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba przegapiłam jakieś święto :D ojtamojtam

    OdpowiedzUsuń
  5. To co mam Ci życzyć? Hm, tak więc pisz dużo i sensownie, żeby Twoje teksty były w dalszym ciągu świetne i miały tą swoją magię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego dla wszystkich blogowiczów! ;DD

    OdpowiedzUsuń