niedziela, 23 września 2012

Memoriałowo.

VII Memoriał im. Zdzisława Ambroziaka w toku.
W finale zagrają PGE Skra Bełchatów i Arkas Izmir (pozdrawiamy kibiców ;) )
Mecz o trzecie miejsce to pojedynek olsztyńskiego AZS-u  z Zaksą,  natomiast w meczu o piąte miejsce zwyciężyła ekipa Politechniki Warszawskiej 3:0 nad częstochowskim AZS-em.



Szkoda, że Memoriał nie jest transmitowany na antenie Polsatu Sport. Bardzo brakuje mi siatkówki i z chęcią obejrzałabym zmagania plusligowych teamów.
A skoro Michał Winiarski gra na libero, Cupko na ataku, a Mariusz Wlazły (o zgrozo!) na przyjęciu (i to przez cały czas :( ) to musi być ciekawie.



Odliczam dni do rozpoczęcia rozgrywek :)


totalnie Black&Yellow, wybaczcie ;)




PS : przepraszam, że nie bywam tu ostatnio, ale cierpię na totalny brak czasu :(. Poza tym, odpadam z tymi memoriałami ;). Już nie wiem kto, z kim, gdzie i dlaczego tak ;). Mam nadzieję,  że do 6 października jakoś zleci, bo brak czasu może być fajny tylko z siatkówką w telewizorku :)).
A poza tym muszę rozpocząć błaganie o pozwolenie wyjazdu na mecze, więc przyda mi się wsparcie dobrymi wynikami mojej ekipy ;).
Póki co, nie zapeszam, i już zamykam buźkę na kłódkę ;).
PS 2 : Myślę, czy by nie zrobić takiegoż cyklu o moich siatkarskich ulubieńcach. W sumie bez większego celu, po prostu po to, żeby podzielić się wspomnieniami i zachować dla "potomnych" ;). Już kiedyś  miałam się za to zabrać, ale potem stwierdziłam, że się wycofam, natomiast w aktualnym momencie mojego życia stwierdzam, że bym chciała o tym napisać :).  Co Wy na to? ;d

Trzymajcie się! :)




9 komentarzy:

  1. Ja też trochę nie ogarniam ich takich małych imprez siatkarskich, ale staram się być na bieżąco. Trzymamy kciuki za Skrę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już chcę siatkówkę w tv!
    Ale świetnie, że Strzelczyka przynajmniej w internecie transmitują ;D
    Czekamy na plusligę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo Plusliga, więc ja już nie moge się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, mnie też już się miesza kto gra z kim, w jakim memoriale i kiedy. Ale śledzę stronkę Skry, a tam zawsze jest wszystko na bieżąco ^^ Ale mogłaby się już zacząć PL...
    Black&Yellow <3

    Tak, tak, tak! Jestem jak najbardziej za, jeśli chodzi o Twój pomysł na cykl :) Pisz koniecznie^^

    PS. Też zaczynam powoli przygotowywać rodziców i błagać o pozwolenia na wyjazdy na mecze :D
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego, bo Metodi znowu kontuzjowany i znowu po sezonie będzie miał chłopaczysko. Już znowu pech w Olsztynie. Nieeeeeeeeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh... przyznam, że już nie lubię Bąkiewicza... buc, nie chciał ze mną gadać ;/ Za to Woicki i Zati całkiem spoko :) Trzymajcie się z dala od Gacka... niemiły facet.
    Memoriał Ambroziaka był zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powinni ważniejsze turnieje przedsezonowe też transmitować, oglądalność przecież by mieli, więc w czym problem?

    i szkoda Metodiego. drugi sezon się będzie już kurował. trochę przypomina to historię Świdra, ale wierzę, że Metodi jeszcze pogra w siatkówkę! ;)


    ps. zapraszam do rejestracji - www.siatkowkaweb.fora.pl

    OdpowiedzUsuń