wtorek, 16 października 2012

Rok temu 16-go października...

... jakiś impuls sprawił, że założyłam tego bloga. Nie wiem, co chciałam osiągnąć. Na początek chciałam po prostu powiedzieć światu, co myślę na pewien nurtujący mnie temat. A potem zaczęło mi zależeć, żeby inni czytali to, o czym myślę. I żebym ja czytała to, o czym myślą inni. A na końcu okazało się, że spotkałam tu mnóstwo ludzi kochających siatkówkę, wspaniałych kibiców, którzy wyjątkowi są tak, jak nasza dyscyplina. Nawiązałam przyjaźnie i wiem, że nie mogę już funkcjonować bez blogsfery, a więc bez Was, Kochani :).

A jak to wszystko wygląda po mojej stronie sieci? ;)

Garść statystyk.

Napisałam 88 postów, opublikowałam 676 komentarzy, a mojego bloga odwiedziliście 9400 razy - tak plus-minus ;). Dziękuję! :*.

Siatkówka w sieci.

Czyli nasz SiatkarskiBlogspot.com i NiceSport. Mnóstwo siatkówki, newsy, ciekawe opinie i spostrzeżenia oraz kibice :).  Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego przedsięwzięcia i współpracować z tak fantastycznymi ludźmi. I tutaj chciałabym wyróżnić przede wszystkim :

Anetkę - dziękuję, że we mnie uwierzyłaś, za wszystkie nasze rozmowy, za wszystkie zwariowane pomysły. Dziękuję, że jesteś :*. Pamiętaj, jedziemy razem na ME ! :)

Agu - dziękuję za wszystkie rozmowy, za pomoc w Plus-minus, za to, że zawsze można na Tobie polegać :*. Dziękuję za wszystko :).

Dziewczyny, nie spodziewałam się, że spotkam tu tak wspaniałe osóbki, jakimi jesteście :). Za wszystkie wariacje, rozmowy, za genialną współpracę - dziękuję, dziękuję, dziękuję ! :) :*.

Przyjaźń przede wszystkim.

Asia.
Kochana, Ty wiesz, jak ja się cieszę, że Cię poznałam.
Zakładając bloga, nie spodziewałam się, że spotkam tutaj kogoś, o takich samych poglądach.
Dziękuję za godziny spędzone na gg, za telefoniczne bankructwo, za to, że zawsze znajdziesz dla mnie czas :).
Szkoła nie szkoła, rodzice nie rodzice, spotykamy się w Bełchatowie i wypełniamy misję ;)
Dziękuję że jesteś! :*.

Mery.
Dziękuję, że zawsze możemy pogadać o Barcelonie i o Torresie, ogólnie rzecz biorąc o piłce nożnej ;). Dziękuję, za to, że jesteś ekspertem  w dziedzinie książek i zawsze coś fajnego mi doradzisz  (po Złodziejkę idę jutro, Cień wiatru już zakupiłam ;)).
Koniecznie musimy się umówić do Łodzi na mecza, no w końcu trzeba pomścić Final Four, pamiętaj ;).
(oglądałaś KMŚ z Zenitem??? Co się działo u mnie w domu! ;))
Dziękuję :*

Dżasta.
Dziękuję, za miłą współpracę przy tworzeniu Plus-minus.
Dziękuję, że dzięki Tobie wiem, że kibice Skry i Resovi mogą się dogadać ;).
I to chyba będzie najwymowniejszy komentarz :) :*.

Co dalej?

Postaram się pisać częściej i lepiej.
Choć nie będzie to łatwe. W tym roku egzaminy i chyba dało się zauważyć moją absencję? :P.
Ale obiecuję poprawę.

Jeśli chodzi o bloga.
Będą cykle, będą posty. Długie i krótkie, z nutką humoru, chyba jak wszystkie dotąd.
Przede wszystkim będzie mnóstwo siatkówki.
I moje przemyślenia.
Mądre i niekoniecznie... ;)
Zabawne i z przymrużeniem oka, ale i te poważne, bardziej elokwentne.
Słowem siatkarsko i niech to posłuży mnie jako mobilizacja, a Wam jako zachęta :)

19 komentarzy:

  1. ciekawy blog! zapraszam do mnie!
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny masz blog!! :)
    Zapraszamy Cię na http://babskieokonasport.blogspot.com/ - to blog o sporcie założony specjalnie dla dziewczyn! :) Jest nowy, dlatego liczymy na miłe komentarze od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteś wśród nas. :D Mam nadzieje, że jeszcze bardzo długo. I że jeszcze nie raz ze sobą będziemy współpracować :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,fajnie że założyłaś ten blog ! :)
    Zapraszam do mnie :siatkowkam.blogspot.com/
    Pozdrawiam Paulina !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje tak długiego okresu tutaj! I oby jeszcze jak najdłużej!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. G R A T U L A C J E ! Ten, tego no dużo czasu, czasu i chęci do pisania!

    OdpowiedzUsuń
  7. 16 październik to czerwona kartka w kalendarzu! Gdybyś nie założyła tego świetnego bloga i nie napisała wtedy do mnie... To z kim ja bym pisała o Nim i o tym wszystkim??
    Misja czeka! Hehe, cokolwiek będzie się działo, my ją wypełnimy ^^ Przecież będziemy o to walczyć, no nie? ^^
    Też Ci dziękuję za to, że napisałaś do mnie, za te wszystkie rozmowy i wgl za wszystko :*

    Wytrwałości w dalszym pisaniu ;*
    ( I czekam na TEN cykl :D)

    OdpowiedzUsuń
  8. To życzę Ci przede wszystkim wytrwałości w pisaniu postów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. noo to kolejnego roczku w naszym blogowym świecie życzę ;)*

    OdpowiedzUsuń
  10. no mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz prowadzić tego bloga, bo jest naprawdę świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Snajper rozwala wszystko!!! Maleństwo Ty moje, ja też dziękuję ;* bez Ciebie to nie byłoby to samo hehe
    Gratuluję tej jakże zacnej rocznicy! Świetna robota, blog zmieniał się, ewoluował i jest świetny (z resztą tak jak autorka:) )
    Pisuj nam dużo, bo masz do tego smykałkę ;]
    A na ME to jedziemy!!! Nie ma innej opcji :D Już ja Cię tym razem przypilnuję ;)
    Buziak leci w Twoją stronę ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, 16 października, jaka data...
    A ja zawsze myślałam, że Ty siedzisz tutaj dłużej ode mnie! Nie wiem, dlaczego, ale byłam wręcz przeświadczona.;)

    Gratuluję wytrwałości - moje blogi sportowe zawsze upadają strasznie szybko...
    I życzę - przede wszystkim czasu (witam w klubie tych, którzy w tym roku mają egzaminy), wielu wygranych Skry (w szczególności dzisiaj, a co za tym idzie - i jutro:)), radości z tego co robisz, golów Torresa (btw, oglądałaś wczoraj mecz z Anglią? - u nas był odjazd bo w jednym pomieszczeniu oglądaliśmy i Skrę i Polaków;p)
    Mimo całej sympatii do Ciebie, nie będę życzyła nic dobrego Barcelonie. To ponad moje siły.

    Na mecz się umówimy, proste. Najlepiej na Dynamo (jak uda mi się wtedy do Łodzi dotrzeć:))

    No i jak to się ładnie mówi: wszystkiego najlepszego:*
    No i dzięki. Za spory na temat najlepszego zespołu jakim jest Real i wszystko inne:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa!!!!!!!! No już prawie pewne: pewnego pięknego dnia, gdy Skra będzie grała z Dynamem pojawię się w Łodzi. Na hali, oczywiście;)
      A panienka też się wybiera?

      Usuń
    2. AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
      zazdroszczę. Panienka się nie wybiera, bo ma egzaminy próbne :((.
      Opłakuj mnie :(.
      Liczę na jakąś relację specjalnie dla mnie no i wygraną oczywiście :))

      Usuń
    3. To żółwik;) Dopiero mój kochany kolega (zastanawiając się, jak testów nie pisać i pojechać do Łodzi) uświadomił mi, że w dniach 13-15 piszę testy;( Więc obydwie zostajemy w domkach. Relacji brak.

      Usuń
    4. łączmy się w bólu :(

      Usuń
  13. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)
    siatkowkam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń