niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie roku : Ulubieńcy 2012.


Kamil Stoch.

Dla wielu zastępca Adama Małysza I Wielkiego i niekwestionowany lider naszej kadry skoczków. Dla mnie po prostu Kamil – niesamowicie sympatyczny i utalentowany skoczek z Zakopanego :).
Zaczęło się w Predazzo a potem było Zakopane :)
Sezon zakończył Kamil na 5. miejscu z dorobkiem 1078 punktów i stratą tylko 247 punktów do lidera!
Leć Kamil, leć! :D

Inne Gran Derbi.

No bo co to za Gran Derbi, jak mistrzem zostaje Real...?
Dla kibiców Barcy to nie był dobry sezon. Utrata mistrzostwa na rzecz odwiecznego rywala z pewnością zabolała Dumę Katalonii (Mery, gratuluję tytułu … ;))
Ale smutek nie trwał długo.
Nowy sezon rozpoczął się znakomicie dla ekipy Tito Vilanovy (Mistrzu, jesteśmy z Tobą!).
Po 17-stu kolejkach Messi i spółka mają już 16! punktów przewagi nad trzecim w tabeli Realem.
Viva el Barcelona ♥




A jak to było podczas Euro 2012? :)

Tricampeones ! ♥ :)

Historia lubi się powtarzać ;)
Dlaczego?


  • co osiem lat w finale Euro grają drużyny, które spotkały się w pierwszym meczu w grupie,
  • gdy we włoskiej piłce wybucha afera, reprezentacja tego kraju gra na imprezie mistrzowskiej jak natchniona,
  • Hiszpania po raz trzeci w finale wielkiej imprezy.

Wszyscy stawiali na Italię i SuperMario. Często można było zobaczyć/przeczytać/usłyszeć komentarze pod adresem Hiszpanów; a to że nie grają swojej piłki, że nie ten styl, że nie ta forma, że bez napastnika...
Polscy kibice podzieleni – jedni sympatyzowali za Italią, inni za Espaną.
I nareszcie nadszedł dzień wielkiego finału. Mecz prawdy. Wszyscy zacierali ręce na wielkie widowisko. Stadion Olimpijski w Kijowie wypełniły tysiące kibiców.
Gwizdek sędziego.
Finał czas zacząć.


    14. minuta. Po genialnym podaniu Cesca Fabregasa piłkę głową do bramki kieruje David Silva !
    41. minuta. Po kosmicznym podaniu od Xaviego Hernandeza i siedemdziesięciometrowym rajdzie Jordi Alba pakuje piłkę do bramki Buffona!
    84. minuta. Fernando Torres strzela kolejnego, kapitalnego gola dla Hiszpanów!
    88. minuta. Juan Mata po podaniu od Fernando Torresa umieszcza piłkę w bramce Buffona !

4:0 i kolejny mistrzowski tytuł Hiszpanii ! Italia rozbita !
Hiszpańska Tiki-Taka zachwyciła wszystkich !

Euro 2008, Mundial 2010 i Euro 2012 !
Tricampeones, tricampeones, ole, ole, ole ! ♥♥♥ :)
Viva Espana !

PS : Jutro ostatnia część podsumowania, także zapraszam serdecznie :). Bedzie o mnie, o Was, o nas i planach na 2013 :)

10 komentarzy:

  1. FORZA REAL! :D

    a Kamil miał bardzo dobry sezon, teraz jest tak średnio, ale mam nadzieję, że się poprawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że what!? :P
      Only Barcelona! :D

      Lec Kamil, leć! Mam nadzieję, że teraz to już będzie tylko lepiej :D

      Usuń
    2. Barca, Barca i tylko Barca :)

      Usuń
    3. Aaaaa! Wiedziałam, że nie mogę być osamotniona w blogosferze. Jaka Barca, proszę Was! (a to inne Gran Derbi - matko, pamiętasz te emocje, masakra jakaś!)

      Życzenia wigilijne od M. w tym roku: "No to Werka, życzę ci, żeby Real wygrywał, żeby Ligę Mistrzów wygrał, żeby Brazylia wygrywała...;p" Więc wiadomo, musi się spełnić. (i nie mówmy już o ostatnim meczu Realu z Malagą, proszę!!!),

      No i Włosi w finale... Zresztą, nie lubię mówić o tym meczu. Lepiej porozmawiajmy o półfinale Italia-Niemcy:D

      A Kamil z Justyną to w ogóle przechodzili samych siebie, w tym sezonie zresztą też. Co z tego, że nie zawsze wygrywają. Emocje są nieziemskie!

      Usuń
    4. Ale ja też dostałam życzenia i proszę Cię, u mnie było, że to Barca będzie wygrywać! :D

      A proszę Cię bardzo, możemy rozmawiać, chętnie sobie przypomnę te chwile, w ogrywaniu Niemców trzeba być solidarnym :D

      Otóż to! Kamilo dzisiaj rozwalił kwalifikacje, na 2 miejscu był no i z Ammanem jutro będzie rywalizował.. Kurcze szkoda wczorajszego konkursu, a raczej drugiej serii... no ale wiadomo : Leć Kamil, leć! :D. W końcu zepsuć skok nawet najlepszym się zdarza (patrz, co Morgi odstawił ...;))

      Usuń
  2. Kamil z pewnością będzie godnym zastępcą Adama. Taką przynajmniej miejmy nadzieję :)

    Piłką nożną się nie interesuję, ale mecz Hiszpanów z Włochami oglądałam z zapartym tchem. Hiszpanie grali świetnie, ich styl od razu mi przypadł do gustu (taka trochę nasza Skra..:D). Nawet nie sądziłam, że będę się kiedyś tak cieszyć po meczu piłkarskim ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Kamila wierzę ;) Nie jest z nim źle :D

    W finale Euro byłam za Włochami, no ale cieszę się, że Hiszpania wygrała, zasłużyli na to ;)

    Czekam na ostatnie podsumowanie, a tymczasem pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też za Kamila trzymam kciuki, jak i za całą naszą kadre.
    I za Barcelonę również ;p
    a co do euro... jakoś mnie nie ciągnęło.. oglądałam tylko kilka meczy Hiszpanów...

    OdpowiedzUsuń