środa, 27 sierpnia 2014

Transferowy rollercoaster : podsumowanie.

Cześć, cześć, Kochani! :)

Transferowy rollercoaster wyhamował. Jazda bez trzymanki ostatnich siedmiu tygodni dobiegła końca, uczestnicy wysiedli. Czas na posumowanie. Od razu powiem (napiszę?), że zarówno u mnie jak i u  Siatkary9519 będzie ono zupełnie inne. Tekst podsumowujący jest jedynym, którego wcześniej nie czytałyśmy wspólnie, także i dla nas jest on zagadką :)
Startujemy!

Napisałyśmy 22 posty. Na swoim blogu przeczytałam 15 komentarzy. Teksty z rollercoastera wyświetlane były 644 razy (jak do tej pory :)). Liczba odwiedzin mojego królestwa wzrosła do bloggerskiej stratosfery 16 900. Dziękuję! :)

Przez te siedem tygodni czułam się jak dziennikarka jakiejś słynnej redakcji.
Esemesy dwadzieścia cztery godziny na dobę, ustalenia, podział obowiązków, wymiana zdań, korekty ...
Bardzo mi się taka praca podobała :)
Ćwiczyłam systematyczność, a jak wiadomo - mam z tym problem ;)
Szukałam informacji, analizowałam, goniłam pomysły i ubierałam słowa siatkarską magią.
Przy okazji uświadomiłam sobie jak wielu fantastycznych zawodników przewinęło się przez naszą Plusligę!
I po raz kolejny zdałam sobie sprawę, że burza mózgów (Siatkary i mojego konkretnie) przynosi rezultaty Wkręcone w siatkę :). Skoro wspólnie myślimy i wspólnie piszemy, to i Fanpage'a mamy wspólnego. Siatkarsko zapraszamy do śledzenia! :)

Uwielbiam pisać.
Dotarło to do mnie z siatkarską mocą. Wbiło się to zdanie w moją podświadomość jak gwóźdź w parkiet ;)
Snajperskim zwyczajem porównuję sobie ten siatkarski świat do rzeczy i zjawisk pozornie nie-siatkarskich. Ale siatkówka moi Mili, to całe nasze życie, więc nie trudno ją znaleźć w otaczającym świecie. I uśmiech pojawia mi się na twarzy, gdy wkraczacie w snajperskie progi Volleywordu, by poczytać moje głupotki i podzielić się ze mną swoim zdaniem :)

Na zakończenie każdego cyklu jest czas na podziękowania. Moje będą niezwykłe.
Tak więc gromkie kibicowskie DZIĘ-KU-JĘ dla wszystkich Czytelników, którzy mnie odwiedzają (i pozostają w ukryciu). Cyferki, które wariują na moim liczniku mówią mi o Waszej obecności. Jesteście najlepsi! :)

Pozdrowienia i ukłony w kierunku Maggie_volleyJustMenatsUu i Mateusza M za każdy ślad Waszej obecności. Dziękuję za każde słowo, za Wasze zainteresowanie cyklem i ... Volleywordem. Przyjęliście mnie ponownie z otwartymi ramionami i niestrudzenie czytacie moje głupotki. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna, bo jesteście najlepsi z najlepszych! Moi Bohaterowie. Snajperskie DZIĘKUJĘ  z kibicowskiego serducha! :)

W blogsferze jest jedna osoba, która wkroczyła w moje życie parę lat temu (oj, zleciało!) i za żadne skarby świata nie chce wypaść za burtę. Idzie ze mną ramię w ramię, niestrudzona i wspierająca. Czasem musi przywrócić mnie do pionu, bo w chwilach absolutnego zamroczenia uciekam z blogsfery. Dzięki niej zawsze wracam. Ten cykl jest tego najlepszym dowodem. Mam w niej przyjaciółkę, siatkarską siostrę, która rozumie mnie bez słów. Razem płaczemy i świętujemy, razem piszemy i razem kibicujemy ... i oby tak jak najdłużej! Dziękuję za wszystko, Kochana! Dziękuję Siatkara9519 ♥


Przez ostatnie tygodnie my przedstawiałyśmy Wam zawodników, którzy naszym zdaniem pokazali się z najlepszej strony w Plus Lidze. 
Teraz nadszedł czas na Was! 
Który z zawodników Plus Ligi WASZYM zdaniem pokazał się z najlepszej strony? 
Albo którego z siatkarzy cenicie najbardziej? 
Do wyboru macie wszystkich siatkarzy, którzy grali w Plus Lidze (od sezonu 2000/2001). 
Swoje odpowiedzi z uzasadnieniem przesyłajcie na maila: siatkara9519@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku : Wkręcone w siatkę :)
NAGRODY! 
Zwycięzca, którego my wybierzemy, będzie miał do wyboru pocztówkę FIVB Heroes z wizerunkiem Bartka Kurka lub autograf (różne do wyboru, szczegóły pozna zwycięzca). 
Czas do 7. września
Zapraszamy do udziału w konkursie!


Snajper wróciła po raz kolejny.
Czy w wielkim stylu, to już Wy mi powiedzcie ;)
Zostaję i mam nadzieję, że się nie zakoduję.
Trzymajcie się! :)

7 komentarzy:

  1. To ja dziękuję! :* Za te wszystkie smsy, pomysły, genialne teksty, za wszystko! Mam nadzieje, że to nie nasz ostatni wspólny projekt ^^
    Wróciłaś w wielkim stylu (mówię to ja :D), ponownie wkroczyłaś do Volleywordu w snajperski sposób ;) Oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że nie ostatni! W końcu MY to jednak jesteśmy genialne i pomysłowe, na pewno będzie więcej projektów i to jeszcze lepszych :)
      Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :*

      Usuń
  2. Wykonanie pierwsza klasa. Wszystko przebiegło wzorowo:) Mimo, że regularnie nie śledziłem wszystkich postów i nie komentowałem to przeczytałem wszystkie :) Wielkie dzięki za przypomnienie transferowych hitów, których mogliśmy doczekać, a także w wielu przypadkach wciąż oglądać na naszych parkietach! Projekt udany, więc pozostaje trzymam kciuki za powodzenie w kolejnych inicjatywach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu komentarze na obu blogach miały być takie same, ale za wspomnienie w notce należą się osobne podziękowania :) Także bardzo dziękuję i czekam na więcej "głupotek" :)

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo za zainteresowanie cyklem i za przemiłe słowa :)

      Usuń
  3. To ja dziękuję, że mogłam czytać tutaj tak wspaniałe posty. Wszystkie teksty były doskonałe i na pewno o wiele lepsze niż te, które pojawiają się w siatkarskich redakcjach. Wróżę wam owocną siatkarską współpracę :).

    Z tego powodu, że jestem leniuszkiem i nie chce mi się pisać długich wywodów konkursowych, chciałam tylko napisać, że cieszę się, że kiedyś prezes Grodecki zadzwonił do dżentelmena o nazwisku Łasko i ściągnął takiego świetnego zawodnika jak Michał do naszej ligi :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! :)
      Miło się czyta pozytywne opinie o swojej pracy, to dla nas genialna motywacja!
      Dziękujemy za Twoją obecność podczas cyklu i nie tylko, bo jesteś naszą wierną czytelniczką :)

      O tak, my też bardzo Michała cenimy, ale zachęcamy do "naskrobania" czegoś dla nas, nie musi to być długi epos, bo to przecież jakość, nie ilość się liczy, a nagrody czekają :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń