wtorek, 12 lipca 2016

Let's start the party!


DOSTAŁAM SIĘ NA STUDIA <3 Przepraszam, ale musiałam to wykrzyczeć! Uczucie, gdy spełniasz marzenia – coś niesamowitego!


Moje życie żyje zawrotnym tempem. Tyle się dzieje, że nie wszystko do mnie dociera. Unoszę się 10 centymetrów nad ziemią i uwielbiam ten błogostan. Tylko czasu na rolki mi brakuje, ale spokojnie, nadrobię! ;)

A co po sportowej stronie mocy? Nasi lekkoatleci pokazali światu, że są najlepsi! Suma medali lekkoatletycznego Euro wynosi 12 krążków. Słów mi brak! Chylę czoło, jesteście niesamowici! 

Zakończyło się Euro 2016. Ja, jako kompletny i niekompetentny laik, nie chciałabym silić się na eksperckie podsumowania, gdyż ekspertcy eksperci lepiej ode mnie wszystko wyliczą, sprawdzą i skomentują. Na dniach ukaże się Euro 2016 z mało profesjonalnego, ale snajperskiego punktu widzenia, już teraz serdecznie zapraszam! :)

A tymczasem już jutro zaczyna się Final Six Ligi Światowej w Krakowie! Siatkarska elita po raz kolejny zjechała do kraju nad Wisłą, by zachwycać biało-czerwoną, najlepszą na świecie publiczność siatkówką najwyższych lotów. Kciuki wypoczęte, koszulki przygotowane, gardła gotowe? Let’s start the party! Ja się czuję, moi drodzy jak VIP, gdyż moja Asia (moja, nie nasza, bo moja jest bardziej, mówicie co chcecie) uwaga, werble proszę! -> ZAWITA DO ARENY KRAKÓW. Zróbmy jej jakiś hałas, kochani! Myślę, że czekacie na jej relację równie niecierpliwie jak ja ;)

#blogger #na #siatkarskich #salonach

Oczekiwania, prognozowania, spekulacje? Nie, to nie w moim stylu. Z bijącym mocno biało-czerwonym sercem zasiądę w miarę możliwości (praca, no i umówmy się, kiedy ja niby meczos na siedząco oglądałam? Hahaha) przed telewizorem i ze wszystkich sił będę wspierać naszych siatkarzy! Zostawią na parkiecie całe swoje serducho i to mi w zupełności wystarczy, bo – niech sobie eksperci mówią co chcą – serducho do walki to więcej niż połowa sukcesu. Także moi drodzy siatkarze, czekam na ten wojowniczy ogień!

#goPoland




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz