środa, 20 sierpnia 2014

#GoPoland

Cześć, cześć!
Po dość długiej przerwie znów zaczęłam bawić się w bloggowanie, ale ... Po raz kolejny znikam z blogsfery. Nie, nie na zawsze. Na czas Mistrzostw Świata. Będę Snajperem-kibicem-wiernym, bo kibicowanie wychodzi mi znacznie lepiej niż pisanie. A Chłopakom nie potrzebna kolejna "mądra głowa", która będzie wyliczać błędy, ustalać taktykę i krystalizować szóstkę.

Za dziewięć dni założę moją biało-czerwoną koszulkę i usiądę przed telewizorem, by zobaczyć jeden z dwóch meczosów, które obejrzę na pewno. Chciałabym wrócić tu w lepszym nastroju niż ten, w którym znikam.

Przeczytałam gdzieś ostatnio, że czasem kluczem do szczęścia jest oczekiwać mniej od losu, dzięki temu unikniemy rozczarowań ... Nie oczekuję zatem niczego od "naszych" mistrzostw.
Po prostu usiądę.
Obejrzę albo nie obejrzę.
Będę płakać ze szczęścia albo z przykrości (jak to ostatnio miałam w kibicowskim zwyczaju).
Bo łzy to taki drogocenny wyznacznik miłości.
W imię tej siatkarskiej miłości będę kibicować.
Choć miłość do siatkówki też jest trudna.

Prawda jest taka, że szczęśliwe zakończenia nie rosną na drzewach.
Oby urosły na boisku.
"Marzenia nie stają się rzeczywistością dzięki magii, do tego potrzeba potu, determinacji i ciężkiej pracy."
~ Collin Powell




Trzymajcie się!
Snajperowa



PS : Transferowy rollercoaster będzie się toczył swoim życiem. 

6 komentarzy:

  1. O nie! Ja nie proszę, ja wręcz żądam aby "snajperowa" mądra głowa miała coś do napisania w czasie MŚ. Najważniejsze to kibicowanie naszych siatkarzom, ale wymiana spostrzeżeń wśród blogowiczów powinna być równie cenna! Polsat zablokował nam mistrzostwa, to chociaż my się nie blokujmy, tak jak bloków naszej kadry nie zabraknie ma mundialu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! :)
      Masz rację, chyba nie możemy się blokować, żeby bloków naszej kadry nie zabrakło!

      Usuń
  2. Mądre głowy.. wiesz ty co ! Właśnie Ty taka nie jesteś, bardzo emocjonalnie podchodzisz do meczy :) Ja też postanawiam zmienić swój tok pisania, ale to już niedługo w poście u mnie się wyżalę :P
    Lubie czytać twoje posty, nie odbieraj mi tego ! :(

    PS> Piosenka po prostu the best! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uspokajam wszystkich czytelników, ja naszej Snajperowej nie pozwolę nic nie pisać ^^ ;*
    A o piosence już tyle rozmawiałyśmy... no perfekcyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już tyle razy mnie nawracałaś ze złej drogi, perfekcyjnie Ci to wychodzi, takim jesteś moim głosem rozsądku :);*

      To powinien być nasz hymn! <3

      Usuń