poniedziałek, 31 października 2011

Kadra na Puchar Świata - niespodzianki? ;)

Czeeeść ! ;D,
Dziś mam dla Was kadrę reprezentacji Polski na Puchar Świata. Jak wiadomo jest to niezwykle ciężki turniej, w ciągu bodajże 15 dni należy rozegrać aż 11 meczy, jak więc sami widzicie - tempo będzie mordercze. A kto to tempo będzie musiał wytrzymać? :D

Rozgrywający : Paweł Zagumny i Łukasz Żygadło
Atakujący : Zibi Bartman i Kuba Jarosz
Przyjmujący : Michał Kubiak, Michał Winiarski, Michał Ruciak i Bartek Kurek
Środkowi : Patryk Czarnowski, Marcin Możdżonek, Piotrek Nowakowski i Łukasz Wiśniewski
Libero : Krzysiu Ignaczak i Paweł Zatorski

Jakieś niespodzianki? ;). Myślę, że nie. Skład był do przewidzenia, aczkolwiek mi i tak brakuje Daniela Plińskiego ! :D.



Sensacja w Rzeszowie ! (chociaż dla mnie to żadna sensacja nie była, jak już pisałam wcześniej, coraz bardziej przekonuję się, że w naszej lidze każdy może wygrać i przegrać z każdym :D). Częstochowa wygrała z Resovią 3:1, MVP : Krzysztof Gierczyński. 
W woli ścisłości powiem też, że Zaksa wygrała (niespodzianka, prawda ;)) z Politechniką Warszawską 3:0 i umocniła się na pozycji lidera.

W cieniu plusligowj rywalizacji została kontuzja Metodi Ananieva, zawodnika AZS-u Olsztyn. Kontuzja bułgarskiego przyjmującego okazała się naprawdę poważna - lekarze podejrzewają uszkodzenie więzadła krzyżowego przedniego. Uraz skazuje zawodnika na nawet  6-miesięczną rehabilitację .

3 komentarze:

  1. Niespodzianki dużej nie ma. Szkoda mi tylko Plińskiego, bo naprawdę jest w świetnej formie, ale swoje zdanie na jego temat już napisałam u siebie na blogu:)
    Dzisiaj specjalnie bacznie obserwowałam Wiśniewskiego, jakoś nie rzucał się w oczy, ale może trener ma dla niego jakieś specjanle zadanie:) Mam nadzieję tylko, że nie wziął go aby siedział na trybunach jak Karol Kłos. Jeśli tak będzie, to będę "troszkę" wściekła XD
    Myślę, że przyjęcie, rozegranie i libero mamy najlepsze na jakie nas obecnie stać. Trochę martwi mnie atak. Mamy tylko dwóch atakujących, a tak jak napisałaś to bardzo męczący turniej. No, ale zobaczymy:) Teraz pozostaje nam wspierać naszych siatkarzy i wiernie im kibicować:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, a ja nie przeżyję braku Plińskiego. :| Reszta jest okey, przyjmujących mamy najlepszych na świecie, libero i rozgrywającego zresztą też. ;]

    Rzeszowski mecz oglądałam. Resovia coś się nie mogła poskładać, no a AZS to wykorzystała. I nawet dobrze. ;b ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kontuzja gracza Azs Olsztyn sprawiła troszkę kłopotów zespołowi , gdyż jest bardzo potrzeby! Mam nadzieje , że szybko wróci do zdrowia czego życzyli mu wczoraj kibice na meczu , bijąc mu brawo i wieszając transparent ze słowami otuchy. ;>

    OdpowiedzUsuń